Promowanie przez narzekanie

3 719

Poland. Come and complain. to akcja mająca w niestandardowy sposób promować Polskę i polską kulturę za granicą w oparciu o to, co Polacy lubią robić najbardziej, czyli narzekać. Bohaterowie przygotowanych na potrzebę kampanii materiałów filmowych narzekają na dzieła sztuki, życie codzienne czy wkład Polaków w rozwój technologii.


Autorami pomysłu są Jan Mosiejczuk i Tomasz Chojnacki z Blacklama.pl. Produkcją klipów zajęło się warszawskie Papaya Films, za komunikację w mediach społecznościowych odpowiada agencja interaktywna Bird&Co.
 
Lekko ironiczne dialogi bohaterów filmów: taksówkarza, eksperta kulturowego oraz komputerowego geeka, pokazują, że Polska jest krajem kreatywnych i cenionych na całym świecie umysłów, a jej dorobek kulturowy znany jest również poza granicami naszego kraju. 

Autorzy kampanii zachęcają do narzekania pod specjalnym hashtagiem #comeancomplain, niejednokrotnie wywołując u odbiorców efekt zupełnie odwrotny: potrzebę opowiedzenia innym o tym, dlaczego Polacy są wartościowi i co w Polsce jest najlepsze.

Profil akcji na Fecebooku: www.facebook.com/comeandcomplain


Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej