Przedłużyliśmy zgłoszenia do Young Creatives Eurobest 2019. Czekamy na Was do 08.10!

Jesienna edycja Young Creatives nie wymaga od uczestników obsługi photoshopa, corela czy indesigna, wystarczy mieć dobry pomysł i umieć go ciekawie przedstawić! Laureaci konkursu zaprezentują swój talent i pomysły podczas europejskich finałów Young Creatives Integrated Competition, które po raz drugi odbędą się w Warszawie. Ponadto zwycięskie zespoły wyjadą na The ADCE European Creativity Festival w Barcelonie.

W połowie września ruszyły zapisy do tegorocznej edycji konkursu Young Creatives Eurobest. Jak co roku na zainteresowanych czekają dwie kategorie skierowane do młodych pracowników branży komunikacji marketingowej. Swój udział zgłaszać można do 8 października. 

Do konkursu zgłaszać się mogą osoby, które nie ukończyły 31 lat (urodzone po 30 listopada 1988). Startować można w dwóch kategoriach, w dwuosobowych zespołach:

  • Young Creatives Integrated – Zadanie konkursowe polega na przygotowaniu projektu kampanii zintegrowanej,
  •  Young Planners – kategoria dla strategów, plannerów i reasercherów z agencji reklamowych i domów mediowych. Zadaniem jest stworzenie projektu strategii komunikacji

Wszystkie zakwalifikowane do konkursu zespoły będą miały za zadanie przygotować prace stanowiące odpowiedzi na prawdziwe briefy przygotowane przez partnerów poszczególnych kategorii. Zgodnie z zasadami konkursu, uczestnicy będą mieli 48 godzin na samodzielne wykonanie postawionego przed nimi zadania. Udział w konkursie jest szansą dla młodych pracowników branży marketingowej nie tylko na puszczenie wodzy wyobraźni, ale także na samodzielne zmierzenie się z realnym wyzwaniem instytucji, fundacji i marek.

Prace oceniać będzie jury składające się z doświadczonych pracowników branży, cieszących się uznaniem ze względu na ich dorobek w dziedzinie komunikacji marketingowej. Przewodniczącym jury YC Integrated został Marcin Sosiński  –Executive Creative Director, McCANN wraz z Natalią Drobniak, Agatą Palmowską Łukaszem Kotlińskim, Rafałem Rysiem, Agnieszką Klimczak. Kategorią dla młodych strategów zaopiekuje się natomiast Paweł Loedl – Chief Strategy Officer, VMLY&R wraz z Wojtkiem Walczakiem, Karoliną Kałużną, Anią Jaroszyńską, Maćkiem Twardowski. 

 

Laureatów konkursu poznamy 30 października.

Zespoły można zgłaszać do 8 października. Wszelkie pytania i wątpliwości należy wysłać na adres e-mail: dominika.dabrowska@sar.org.pl

Więcej informacji na stronie: http://www.ktr.org.pl/young-creatives/.

Organizatorzy: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy, Eurobest European Festival of Creativity 

Partnerzy: DCODE MEDIA – Authorised Partner of Shutterstock in Poland, Drukomat.pl, Upright Music, Lunapark Motion Arts Collective, Wacom

Współpraca: Frydrych&Zdanowski, Kaja Dobrzańska&Adriana Hochmańska, Maciek Ryter, Adrian Kowalski, UKWIAŁ, Joanna Wojniłko, Sylwia Morawska, Kamil Kotarba, Marcin Samojluk, Norbert Wojtkowski, Marcin Bębenista, Piotr Januszkiewicz, Mateusz Skoczko, Jan Stąpor, Szymon Kraszewski, Franciszek Jankowski, Michał Gorczyca, Julia Niebielska, Mo61, Daylight Studio, 422sound, robisz.to, best regards prdctn, 2012agency, Fast Media, Heliograf, Grip 7.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF