Przedstawiamy Przewodniczącego Jury konkursu Złote Spinacze 2021! [BRIEF PATRONUJE]

249

Marcin Sienkowski – Head of marketing w OLX


Komunikacją i marketingiem zajmuje się od 17 lat. Od 8 lat odpowiedzialny za marketing OLXa. W komunikacji stawia na nietuzinkowe myślenie, oryginalne pomysły i partnerski klimat współpracy. Być może dlatego przygotowywane przez niego kampanie tak często nagradzane są zarówno w kraju, jak i za granicą, a on sam otrzymał tytuł AD Marketera 2019 przyznawany przez magazyn Press.

Złote Spinacze to na arenie konkursów szeroko pojętej komunikacji konkurs szczególny. Z jednej strony to najważniejszy i najbardziej prestiżowy konkurs PR w Polsce. Z drugiej, dzięki szczególnej konstrukcji konkursowych kategorii, jest to konkurs, na którym możemy zapoznać się z bardzo zróżnicowanymi przykładami najlepszych praktyk komunikacyjnych, często z takimi, o których wcześniej nie wiedzieliśmy, bo nie byliśmy ich grupą docelową. Tu nie są najważniejsze ogromne budżety i wielkie zasięgi. Często sukces zgłoszonych działań zależy od precyzyjnego określenia grupy odbiorców, a następnie kreatywnego i innowacyjnego dotarcia do niej w celu realizacji założonych celów. I tego właśnie będę szukał wśród zgłoszonych projektów, które zrealizowały swoje cele – przykładów świeżego podejścia, otwierania drzwi, które dotychczas wydawały się zamknięte i szukania nowych rozwiązań, które mogą być przykładem dla całej branży.

Marcin Sienkowski

Pełny skład Jury ogłosimy w przyszłym tygodniu na www.zlotespinacze.pl.


Źródło: ZFPR 

shell brand is the future

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej