Przemysław Kurdziel Business Development Directorem w Allegro Brand Experience Agency
Do zespołu Allegro Brand Experience Agency dołączył Przemysław Kurdziel, obejmując stanowisko Business Development Directora. Będzie odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii biznesowej agencji, a także wdrażanie nowych procesów i narzędzi.
Przemysław Kurdziel dołączył do zespołu Allegro Brand Experience Agency z początkiem stycznia 2020.
Przemek będzie odpowiadał za egzekucję długofalowej strategii agencji związanej z poszerzeniem kompetencji w obszarze brand experience w Polsce oraz na rynkach zagranicznych.
Anna Gogacz, CEO Allegro Brand Experience Agency
Jego rolą będzie również poszukiwanie oraz wdrażanie nowych procesów i narzędzi usprawniających pracę zespołu, a także poszukiwanie przewag konkurencyjnych, które umocnią pozycję Allegro w branży marketingowej.
Anna Gogacz
Kurdziel posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej, które zdobył realizując działania zarówno po stronie agencji, jak i międzynarodowej korporacji. W 2019 roku pracował w Focus Media Group, gdzie jako New Business Director był odpowiedzialny za określanie priorytetów biznesowych i kierunków rozwoju agencji oraz ich wdrażanie. Wcześniej przez niemal 4 lata był związany z agencją Walk, gdzie jako Business Development Manager Walk Events odpowiadał za działania new business, budowanie relacji z kluczowymi klientami agencji oraz prowadzenie procesów przetargowych. Koordynował również kwestie partnerstw i sponsoringów w ramach projektów takich jak VERVA Street Racing 2016 czy ORLEN Warsaw Marathon 2017. Swoje kompetencje rozwijał także w agencji Perfectto, w której na stanowisku New Business Director prowadził business development, wdrażał strategię marketingową oraz realizował projekty dla lokalnych i międzynarodowych klientów. Wcześniej pracował jako Specjalista ds. Marketingu w EY (dawniej: Ernst & Young), prowadząc m.in. największy projekt marketingowy firmy – konkurs EY Przedsiębiorca Roku.
Przemysław Kurdziel jest również zaangażowany w działalność dydaktyczną. Prowadzi zajęcia na Akademii Leona Koźmińskiego oraz Uniwersytecie Warszawskim, przybliżając studentom zagadnienia z zakresu zarządzania marką oraz event marketingu. Jako trener współpracuje też z platformą edukacji eventowej – Świat Eventów.