Przetargowe Bingo

Pierwsza szerokozasięgowa kampania branżowa promująca dobre praktyki przetargowe
O kampanii
Głównym tematem kampanii Przetargowe Bingo skierowanej do branży reklamowej jest stosowanie prostych i intuicyjnych – skutecznych zasad przetargowych – wszystkie rekomendowane zasady i dobre praktyki można znaleźć na stronie: www.skutecznyprzetarg.pl/przetargowe-bingo. Kampania ma na celu pokazać, że branży reklamowej zależy na umacnianiu wspólnie wypracowanych standardów, tak by stały się one powszechną praktyką. Stosowanie dobrych praktyk jest gwarancją zwiększenia efektywności i skuteczności marketingowej, a co za tym idzie i biznesowej. Projekt promuje spot Przetargowe Bingo, na planie którego, obok Aktora Janusza Chabiora spotkali się przedstawiciele firm, agencji i organizacji branżowych.
W ramach kampanii zaplanowana jest również kampania digital, advertoriale edukacyjne, mailingi oraz działania w social media z ekspertami branżowymi.
10 skutecznych zasad przetargowych
Określenie celów przetargu i dobór odpowiedniej procedury
Zaproszenie nie więcej niż 5 Agencji
Profesjonalny i przemyślany brief
Jawny budżet
Briefing z każdą Agencją osobno
Adekwatny czas na opracowanie propozycji
Timing i NDA, ochrona praw autorskich obowiązują obie strony
Obiektywne i jawne kryteria i wagi ocen
Negocjacje w duchu partnerstwa
Wynagrodzenie pracy przetargowej
Szczegółowy opis zasad: www.skutecznyprzetarg.pl/przetargowe-bingo
Organizatorzy
Kampania to kolejne działanie w ramach inicjatywy koalicji branżowej SAR, PSML, IAA Polska, ze wsparciem IAB i POR (Polska Organizacja Reklamodawców). Dotychczas w wyniku Dialogu Branżowym powstała m.in. Biała Księga Branży Komunikacji Marketingowej będąca zbiorem rekomendacji i narzędzi w 9 kategoriach marketingowych.
Spot kampanii
Kampanię promuje spot Przetargowe Bingo, na planie którego spotkali się przedstawiciele firm, agencji i organizacji branżowych. Reżyserem spotu jest Filip Załuska, operatorem Wojciech Zieliński. Za pomysł kreatywny odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT, za media Mindshare Poland, za produkcję filmu F25 Production House, za komunikację PR – Monday Group Agencja Komunikacji.
W filmie wystąpili:
Mariusz Gerałtowski (PSML)
Dominik Górka (Live Age)
Dorota Haller (HONOR / HUAWEI)
Magdalena Heinrich (AstraZeneca)
Jakub Kamiński (Brain)
Adrian Kawecki (Mindshare)
Olga Kustra-Kowalczyk (IKEA)
Dariusz Maciołek (Bank BNP Paribas)
Jerzy Minorczyk (IAA Polska)
Paweł Patkowski (Orange)
Lena Stryjewska (2012 agency)
Maciej Twardowski (Ogilvy)
Paweł Tyszkiewicz (SAR)
Marcin Wocial (Play)
Najważniejsze linki
strona inicjatywy: www.skutecznyprzetarg.pl/przetargowe-bingo
spot kampanii: https://youtu.be/sK0E_OZp6H4