PZU oraz LUCKYYOU dołączają do IAA Polska

– Cieszymy się, że tuż przed zakończeniem kadencji obecnego Zarządu do IAA Polska dołączają kolejne dwie firmy. W trakcie całej, dwuletniej kadencji, nasze szeregi zasiliło aż 15 nowych organizacji. Ponad 200 Członków to nie tylko dowód zaufania, ale przede wszystkim szansa na jeszcze skuteczniejsze działanie IAA Polska na rzecz całej branży – podkreśla  Jerzy Minorczyk, Dyrektor generalny […]

Cieszymy się, że tuż przed zakończeniem kadencji obecnego Zarządu do IAA Polska dołączają kolejne dwie firmy. W trakcie całej, dwuletniej kadencji, nasze szeregi zasiliło aż 15 nowych organizacji. Ponad 200 Członków to nie tylko dowód zaufania, ale przede wszystkim szansa na jeszcze skuteczniejsze działanie IAA Polska na rzecz całej branży – podkreśla  Jerzy Minorczyk, Dyrektor generalny IAA Polska.

PZU stoi na czele największej grupy finansowej w Europie Środkowo-Wschodniej, o aktywach przekraczających 500 mld zł. Grupa PZU, włączając banki, ma 22 mln klientów, w tym 16 mln klientów ubezpieczeniowych. Jest liderem polskiego rynku ubezpieczeń, ubezpieczając warty biliony złotych majątek firm i obywateli, a także życie i zdrowie milionów osób. Jest też w ścisłej czołówce na rynkach zarządzania kapitałem inwestycyjnym firm i oszczędnościami emerytalnymi Polaków oraz prywatnej opieki medycznej.
Więcej informacji na stronie: https://www.pzu.pl/grupa-pzu

LUCKYYOU to poznańska agencja marketingowa specjalizująca się w creative brand marketingu, employer brandingu, działaniach strategicznych i komunikacyjnych, digital, social media oraz ATL/ BTL. W jej portfolio znajdują się takie marki, jak Lidl, Allegro, LPP, Coca-Cola HBC Poland & Baltics oraz liczne branżowe wyróżnienia i nagrody.

Więcej informacji na stronie https://www.luckyyou.pl/

::

IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy jest najszerszą, najbardziej wpływową reprezentacją branży marketingowej w Polsce. To jedyna organizacja w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich niemal 200 i to grono stale się powiększa.

Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej – z poszanowaniem zasad etycznych. Kluczowe wartości dla IAA Polska to transparencja, inkluzywność  i współpraca, a przede wszystkim dialog: z partnerami zewnętrznymi, ale też wewnątrz branży.

IAA Polska jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 roku. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 r.

Oficjalna strona IAA Polska: www.iaa.org.pl

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF