Siatkarska infografika na żywo
Z okazji Mistrzostw Świata w siatkówce, które odbywają się nad Wisłą, Isobar Polska przygotował dedykowaną, interaktywną infografikę.
Korzystając z możliwości autorskiego narzędzia Isobar Poland, do zarządzania kontentem i monitorowania mediów społecznościowych, na stronie pulse.socialpylon.com przez cały okres trwania mistrzostw w czasie rzeczywistym będą zbierane i przetwarzane dane oraz prezentowane w formie interaktywnej infografiki obrazującej zainteresowanie fanów siatkówki w social mediach. Na podstawie zachowania internautów, liczby postów dotyczących siatkówki i Mistrzostw Świata, kanałów (Instagram, Facebook, Twitter), z których korzystają internauci, a także momencie, w jakim najwięcej treści trafia do kanałów social media, będzie można wskazać dominujące trendy i gorące tematy, którymi żyją kibice siatkówki.
– Dane zbierane przez SocialPylon będą największą i najbardziej kompletną skarbnicą wiedzy o aktywności polskich kibiców w social media w trakcie wielkiego wydarzenia sportowego – mówi Łukasz Dziekan, business development director odpowiedzialny w Isobar Poland za narzędzie SocialPylon i dodaje: – Dla marketerów jest to źródło cennych wskazówek i inspiracji do akcji reklamowych i real-time marketingowych.
Dane prezentowane na pulse.socialpylon.com są zbierane i przetwarzane w czasie rzeczywistym przez SocialPylon – autorskie narzędzie Isobar Poland, służące do monitoringu i zarządzania komunikacją w social media. Przez 3 tygodnie trwania mistrzostw kilkunastoosobowy zespół agencji będzie śledził wydarzenia i w razie potrzeby poszerzał zakres monitorowanych fanpage’y i fraz, tak aby wyłapywać incydenty i gorące tematy podobne np. do „ugryzienia Suareza” w trakcie mundialu. Obecnie platforma zbiera informacje z ponad 360 fraz i 80 fan page’y.
::
Zobacz infografikę
::