Stor9 i 9Production z nową kampanią Alpro z udziałem Rozkosznego

2 września ruszyła najnowsza odsłona kampanii Alpro „Roślinnie zawsze pyyysznie”, przygotowana przez agencję Stor9 i studio produkcyjne 9Production. W kampanii bierze udział popularny influencer kulinarny Michał Korkosz, znany jako Rozkoszny. Kampania wprowadza na rynek autorskie, wyjątkowo smaczne przepisy z wykorzystaniem produktów Alpro, które z pewnością zachwycą zarówno smakoszy, jak i osoby poszukujące nowych, roślinnych inspiracji w kuchni.

Kampania podkreśla różnorodność i wszechstronność produktów Alpro, prezentując je w nowoczesny i atrakcyjny sposób. Współpraca z Rozkosznym, blogerem, autorem książek i artykułów kulinarnych oraz prowadzącym program „MasterChef Nastolatki”, który został ambasadorem marki Alpro, nadaje kampanii wyjątkowego charakteru. Łączy ona pasję do pieczenia i gotowania z wysokiej jakości produktami, co pozwala na tworzenie przepisów, które są nie tylko pyszne, ale również wzbogacają codzienne posiłki o roślinne smaki, dostępne dla każdego, niezależnie od preferencji dietetycznych.

W ramach kampanii Rozkoszny prezentuje autorskie przepisy z wykorzystaniem produktów Alpro, takie jak pistacjanka na Alpro owsianym oraz skyrnik baskijski na Alpro w Stylu Skyr Mango.

Działania prowadzone są w kanałach digital, w tym na Facebooku, Instagramie, TikToku i YouTube, a także na kanałach social media ambasadora marki. Kampania jest również wspierana komunikacją na nośnikach OOH w Warszawie.

Za koncept kreatywny, koordynację współpracy z Michałem Korkoszem Rozkosznym oraz kampanię OOH odpowiada agencja Stor9. Produkcję spotów digital oraz sesji zdjęciowej zrealizowało 9Production. Reżyserią spotów wideo zajął się Przemysław Kulikowski, a fotografie do kampanii wykonała Pola Sobuń.

O Stor9:

Stor9 specjalizuje się w skutecznych i kreatywnych rozwiązaniach marketingowych. Wykorzystuje nowe technologie (w tym AI) do automatyzacji procesów w produkcji i komunikacji, co pozwala realizować innowacyjne i szyte na miarę kampanie marketingowe. Oferuje kompleksowe usługi w zakresie influencer marketingu oraz produkcji treści reklamowych. Firmę tworzy 40 wysoko wykwalifikowanych specjalistów. Stor9 współpracuje z wieloma znanymi markami, takimi jak RTV EURO AGD, Sephora, Alpro, Totalizator Sportowy, Empik oraz Polpharma, dostarczając rozwiązania, które budują trwałe relacje z konsumentami i zwiększają rozpoznawalność marki. Stor9 działa od 2017 roku. Firma została założona m.in. przez Annę Zielińską (CEO) i Roberta Lewandowskiego, który jest większościowym udziałowcem w spółce.

Więcej: https://www.stor9.com

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF