Subiektywna relacja z Cannes

Ruszył 62 edycja Festiwalu Złote Lwy w Cannes. Jak co roku cały kreatywny świat zjechał się na południe Francji by wzajemnie dzielić się inspiracjami. Bulwar la Croisette cały już świeci na czerwono a turyści i delegacji stąpają po niebieskim (!) dywanie wzdłuż promenady. Czyli jak co roku organizatorzy zadbali o to by było ciekawie.

 

Przed nami dziesiątki wykładów i spotkań z ludźmi, którzy swoimi ideami zmieniają naszą codzienność. Do Cannes w tym roku zawita Pharrell Willimas, Marlin Manson, Mark Ronson, Natalie Imbruglia. Organizatorzy zapewniają, że będzie coś o kuchni molekularnej, o tym jak przeżyć atak zombie i coś o erotyce bo jak wiadomo „sex sells”. Pojawiały się również nowe możliwości jak wykupienie akredytacji uprawniającej tylko na „Networking” – bez oglądania zwycięzców i uczestnictwa w wykładach – czyli sam Cannes Lions wykazuje się kreatywnością jak ściągnąć możliwie najwięcej osób.

W tym roku mamy silny polski akcent. Do grona jurorów dołączą Maciej Waligóra z DDB&tribal w kategorii Cyber oraz Sebastian Sępak z MSL w kategorii PR Lions. W poniedziałek zobaczymy na scenie Karolinę Kałużną z VML oraz Witolda Zorskiego – Global Digital Marketing Manager Tic Tac, którzy opowiedzą jak marka współpracowała z Miniokami.

Na „shortliście” można zobaczyć większość sieciowych agencji ale o Złotego Lwa walczą również nasze niezależne, prężne firmy jak: LVOV czy GONG. Trzymamy kciuki za nominacje oraz za młodych kreatywnych.

Czas start.

 

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF