...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Szybka lekcja marketingu. Google udostępnił nową wersję aplikacji Primer

Aplikacje firmy Google codziennie udogadniają życie przedsiębiorców. Teraz do zestawu narzędzi takich, jak Gmail, Dysk Google czy Mapy dołącza kolejny program, którego celem jest ułatwienie prowadzenia działalności marketingowej startupów - Google Primer.

Google Primer wystartował niemal rok temu. Testowa wersja aplikacji, skierowana do marketerów, oferowała krótkie lekcje z obszaru marketingu, które miały pomóc użytkownikom lepiej poznać tematy związane m.in. z content marketingiem lub monitoringiem mediów. Testy oprogramowania trwały kilkanaście miesięcy i dopiero wczoraj zmodernizowana aplikacja została oficjalnie uruchomiona. W ramach nowej wersji udostępniony został rozszerzony spis tematów mini-lekcji, w tym takie, jak responsywny design, automatyzacja czy reklamy w wyszukiwarce.

google primer

Google Primer ma na celu pomóc marketerom, niezależnie od tego, czy są właścicielami małego biznesu, czy pracują w dużym przedsiębiorstwie, być na bieżąco z narzędziami dostępnymi na rynku, dzięki którym Ci mają szansę lepiej wykonywać swoją pracę. Co ważne, aplikacja oferuje krótkie lekcje, które mogą być wyświetlane nawet w trybie offline, co znacznie ułatwia uczenie się w takich miejscach, jak samolot czy pociąg.

Zgodnie z zapowiedziami firmy, w każdym tygodniu aplikacja będzie uzupełniana o kolejne tematy i lekcje. Użytkownicy oprogramowania będą mieli możliwość zapisania swoich postępów w nauce na swoim profilu, a także zachowania interesujących ich treści na później lub podzielenia się nimi z innymi.

google primer

Nowa wersja aplikacji różni się od tej uruchomionej kilkanaście miesięcy temu przede wszystkim zakresem treściowym. Zgodnie ze słowami firmy Google, teraz mini-lekcje będą dotyczyły nie tylko podstawowych pojęć, ale również bardziej zaawansowanych tematów. Nad treściami w aplikacji pracują zarówno pracownicy Google’a, jak i eksperci z branży, którzy wspólnie pilnują, by oferowane informacje nie były pełne żargonu marketingowego, tak, by osoby dopiero zaczynające pracę w tym obszarze również mogły wyciągnąć z aplikacji jak najwięcej.

Google Primer dostępny jest bezpłatnie w sklepie iTunes i Google Play

::

Fot. Materiały prasowe

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF