Tagmax dla one2tribe – interaktywne wideo w szkoleniach sprzedażowych
Platforma motywacyjna one2tribe wdraża technologię Tagmax w swoich rozwiązaniach szkoleniowych dla dużych sieci sprzedaży. Zastosowanie interaktywnego wideo platformy Tagmax wzbogaci elektroniczne szkolenia, które one2tribe realizuje dla kilkudziesięciu firm w Polsce i zagranicą, m.in. operatorów telekomunikacyjnych, sieci retailowych oraz firm z branży finansowej, ubezpieczeniowej i farmaceutycznej.
Tagmax to innowacyjna platforma typu „pop-up store” dla Internetu, umożliwiająca umieszczanie w materiałach wideo ruchomych i statycznych tagów. Łącząc w jednym kanale funkcje informacyjną, reklamową i sprzedażową jest m.in. świetnym narzędziem w rękach szkoleniowców. „Cieszymy się ze współpracy z one2tribe, firmą, która stworzyła platformę umożliwiającą stosowanie unikalnych na światową skalę rozwiązań motywacyjnych. Tagmax uatrakcyjni zarejestrowane w technice wideo programy szkoleniowe, uzupełniając je o interaktywność” – powiedział Radosław Sosnowski, Managing Partner w Tagmax.
„Fenomen Internetu polega na tym, że możemy swobodnie, wedle własnego uznania, przemieszczać się w obrębie przestrzeni stron www. Robimy to w oknie urządzenia – komputera czy smartfonu. Tagmax daje taką samą możliwość już w samym okienku z filmem” – wyjaśnił Sosnowski. Platforma zamyka erę samego wyświetlania informacji odbiorcom w materiale wideo i daje im możliwość bezpośredniego reagowania na oglądaną treść.
„Interaktywne wideo ma praktycznie nieograniczone zastosowanie – użyte w wideo tagi pozwalają na odkrywanie dalszych treści, a wszystko dzieje się w oknie wideo. Oprócz sprzedaży towarów i usług, reklamy i marketingu, interaktywne wideo można stosować m.in. w działaniach edukacyjnych, szkoleniowych, informacyjnych, czy w badaniach rynku” – powiedział Radosław Sosnowski – „W trakcie oglądania widz może sam dokonywać wyboru – konsumować dodatkowe treści bądź działać, jednocześnie będąc ciągle zaangażowanym w ‘wyjściową’ zawartość filmu. Gdyby to wszystko było włożone bezpośrednio w materiał wideo, zniekształcałoby jego podstawowy przekaz, a dzięki technologii Tagmax w oknie odtwarzacza można swobodnie dopowiadać historie czy proponować zakup produktów”.
One2tribe to spółka z kilkunastoletnim doświadczeniem na polskim rynku IT, oferująca rozwiązanie grywalizacyjne z pogranicza psychologii i technologii informatycznych. Eksperci firmy opierają swoją wiedzę na psychologii behawioralnej i analizie ponad 4 milionów profili graczy z systemów gamifikacyjnych i gier społecznościowych własnego autorstwa. Platforma one2tribe pomaga zarządzać zespołami poprzez motywowanie za pomocą mechanizmów nagradzania i rywalizacji, przy jednoczesnym dostarczaniu ich członkom niezbędnej do sprawnego funkcjonowania wiedzy . Efektem zastosowania tego rozwiązania jest skrócenie czasu wprowadzania produktów na rynek, poprawa rentowności czy też zwiększenie sprzedaży.
„Nasza platforma jest rozwiązaniem kompletnym – motywujemy do realizacji celów sprzedażowych, operacyjnych czy też związanych z komunikacją z klientem. System opiera się na podobnych mechanizmach jak w przypadku kampanii internetowych, platforma jest dostępna z chmury i jej wdrożenie nie generuje dużych kosztów. Silnym komponentem naszej platformy jest element szkoleniowy, łączący wiedzę zapisaną elektronicznie z analizą jej zastosowania w praktyce. W tym obszarze rozpoczęliśmy współpracę z Tagmax, oferując interaktywne wideo jako mechanizm wzbogacający nasze elektroniczne szkolenia” – powiedział Wojciech Ozimek, Prezes Zarządu one2tribe.
Project Manager Tagmax – Michał Sosnowski, był gościem naszego ostatniego podcastu #agencja, w którym opowiada szerzej o interaktywnym video.
Posłuchajcie: http://bit.ly/agencja_06