Tidal, czyli Spotify dla bardziej wymagających melomanów, już w Polsce

Polscy użytkownicy stracili niedawno jeden muzyczny serwis streamingowy - WiMP - jednakże właśnie zyskali nowy. Oto należący do Jaya-Z Tidal. Ambicją serwisu jest zaspokojenie potrzeb najbardziej wymagających melomanów. Obietnica marki to świetna jakość dźwięku połączona z playlistami komponowanymi przez profesjonalną redakcję muzyczną.

– Jest to idealna usługa dla wszystkich, którzy poszukują dostępu do muzyki w najwyższej, bezstratnej jakości a także informacji na temat ulubionych artystów przygotowanych przez profesjonalnych dziennikarzy muzycznych – tak nowy serwis muzyczny reklamuje jego polski oddział. Tidal na rynku muzycznych serwisów streamingowych chce wyróżnić się przede wszystkim jakością, ponieważ ofertą dostępnych albumów na razie nie może się konkurować ze Spotify czy Deezerem.

Dlatego nawet nie próbuje cenowo dorównać konkurencji. Za miesięczny abonament Tidal HiFi, czyli odtwarzanie muzyki w wysokiej jakości dźwięku, trzeba zapłacić 39,99 zł. To dwa razy więcej niż za konto premium na Spotify.

Najważniejsze informacje:
– ponad 25 milionów utworów
– bezstratna jakość dźwięku (FLAC/ALAC 44.1kHz / 16 bit – 1411 kbps)
– ponad 75 tys. klipów w jakości HD
– własny zespół redakcyjny
– dedykowana aplikacja dostępna na urządzeniach działających w
środowiskach iOS/Android
– web player dla komputerów PC/Mac
– dostępność na ponad 30 systemach audio .

Chcecie dowiedzieć się więcej? Zobaczcie konferencję Jaya-Z:

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF