Tomasz Choroszewski nowym Chief Media Officerem w K2 Precise

149

Z początkiem sierpnia do agencji K2 Precise (Grupa K2) dołączył Tomasz Choroszewski, który objął stanowisko Chief Media Officera. Będzie on odpowiadał m.in. za obszar marketingu precyzyjnego, afiliację oraz zespół client service.


Przez kilkanaście lat Tomek zdobył bogate doświadczenie z różnych stron rynku, co w połączeniu z dużym wyczuciem produktu mediowego, jak również zrozumieniem biznesu pozwoli na wzmocnienie naszej roli jako strategicznego partnera klientów. Tomek jest również liderem mocno zorientowanym na ludzi, dzięki czemu wierzę, że będzie w stanie skutecznie wspierać nasz zespół ekspertów i pozostałych liderów, z którymi będzie budować sukces klientów. Z kolei doświadczenia w działaniach efektywnościowych wzmocnią naszą ekspertyzę w dostarczaniu klientom policzalnej wartości w oparciu o dane.

Katarzyna Wiśniewska, Dyrektor Zarządzająca K2 Precise

Tomasz Choroszewski posiada kilkunastoletnie doświadczenie w szeroko pojętej branży mediowej. Pracował m.in. dla wydawcy internetowego (Grupa o2), gdzie odpowiadał za jeden z zespołów sprzedażowych oraz w stacji telewizyjnej (TVP), w której współtworzył strategię rozwoju digital oraz prowadził projekty cross-mediowe. Nadzorował także rozbudowę obszarów digital i trading w lokalnej agencji mediowej (Codemedia), a w ostatnim czasie zarządzał kompetencjami performance marketingowymi w sieciowym domu mediowym (Wavemaker).

Tomasz Choroszewski współpracował między innymi z takimi klientami jak: IKEA, USP (Spark & Mortar) oraz Nestle (Nespresso).


Źródło: K2 Precise


Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej