Tomasz Kwiatkowski na czele działu e-commerce w Grupie Komunikacja Plus

162

Tomasz Kwiatkowski został Head of E-commerce w Proomni, agencji digital marketingowej należącej do Grupy Komunikacja Plus (GK+). Będzie odpowiedzialny za pracę zespołu oferującego kompleksową usługę sprzedaży na Amazon oraz na sklepach własnych klientów. Jednocześnie będzie współpracował z pozostałymi spółkami GK+, tworząc kompletną ofertę sprzedaży w sieci na wszystkich dostępnych marketplace’ach.

Oferta Proomni obejmuje m.in. pełne wsparcie dla polskich przedsiębiorców, którzy chcą rozpocząć sprzedaż na Amazon i efektywnie dotrzeć ze swoim produktem na rynki międzynarodowe. Zespół Tomka oferuje kompleksowe wsparcie – od stworzenia strategii sprzedaży na Amazon, założenie konta klienta wraz ze spełnieniem wszystkich formalności, przez marketing wewnątrz platformy, client service i tworzenie contentu, aż po magazynowanie i logistykę. Dzięki temu klienci w jednym miejscu otrzymają możliwość wdrożenia kompleksowej obsługi e-commerce na Amazon.

Amazon otwiera przed polskimi przedsiębiorcami nowe możliwości sprzedaży. Wiąże się to także z szeregiem nowych wyzwań formalnych, marketingowych, logistycznych czy biznesowych. Każdy z tych elementów jest kluczowy, aby firmy mogły czerpać realne korzyści finansowe z Amazon.

Amazon i  Proomni współpracują ze sobą już od kilku lat, dzięki czemu posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie, aby wspierać klientów w efektywnej sprzedaży. Jednym z polskich przedsiębiorców, z którym współpracujemy, jest INGLOT, którego produkty sprzedajemy m.in. w Niemczech na Amazonie, a już niedługo na kolejnych marketplace.

Tomasz Kwiatkowski,  Head of E-commerce w Proomni

Tomasz Kwiatkowski posiada duże doświadczenie przy prowadzaniu projektów e-commerce bezpośrednio po stronie klienta. Jako Dyrektor Marketingu i E-commerce koordynował działania dla jednej z największych polskich księgarni online taniaksiazka.pl. Wcześniej jako Business Development Director pracował dla sklepu bdsklep.pl. Przed dołączeniem do Proomni wspierał także fundusz inwestycyjny, którego jednym z obszarów działalności jest przywracanie płynności finansowej oraz rozbudowa istniejących platform sprzedaży internetowej. W przeszłości Tomasz Kwiatkowski związany był również z Publicis, JWT Warszawa, JWT Dubai,  Leo Burnett, Agencją Warszawa, gdzie pracował m.in. dla takich marek jak Żywiec, TP SA, HSBC, Pekao SA, Orange, Onet, Shell, Henkel, Unilever, Tefal, Hewlett-Packard, Ranozebrano.pl czy Hagi.com.pl.


Źródło: GK+

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej