Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

W minionym tygodniu najchętniej czytaliście o Coca-coli, mundialowych reklamach i o tym, że Polska jest very cool. Zapraszamy do podsumowania tygodnia!
Drugie życie Coca Coli
Koncern Coca Cola wychodzi naprzeciw wszystkim, którym na sercu leży dobro naszej planety. Wraz ze studiem reklamowym Ogilvy & Mather China stworzył kampanię, której celem jest wtórne wykorzystanie butelek.
::
Reklamowy Mundial
Start Mundialu zazwyczaj oznacza wysyp reklam, w których głównym motywem jest piłka nożna i najbardziej rozpoznawalni piłkarze. W tym roku walka o miano najlepszej reklamy piłkarskiej jest wyjątkowo zacięta.
::
Polska is very cool
3 czerwca ruszyła kampania wizerunkowa Polski w największych brytyjskich stacjach telewizyjnych. Kampania „Polska. Spring into” realizowana przez MSZ ma przybliżyć zmiany, jakie zaszły w naszym kraju od 1989 roku. Okazją do akcji są 3 rocznice: 25-lecie odzyskania wolności, 15-lecie przystąpienia do NATO i 10-lecie wejścia do Unii Europejskiej.
::
Cannes Lions 2014
Wielkimi krokami zbliża się Cannes Lions International Advertising Festival. Do kogo w tym roku trafią Lwy w Palais des Festivals i komu zostanie przyznany tytuł reklamodawcy roku? Przedstawiamy 7 spotów reklamowych, które naszym zdaniem szczególnie zasługują na uwagę.
::
Konferencja: e-komunikacja 2014
3 czerwca odbyła się druga edycja konferencji organizowanej przez magazyn „Brief”. Wydarzenie było skierowane do marketerów zainteresowanych nowymi trendami w komunikacji z klientami. Zapraszamy obejrzenia relacji z wydarzenia.