Top 5 najlepszych wpisów tygodnia
W minionym tygodniu najchętniej zaglądaliście do wywiadów z Łukaszem Jakóbiakiem i Własem Chorowcem. Byliście również ciekawi, który polski serial internetowy wygrał prestiżową nagrodę na World Media Festival.
Łukasz Jakóbiak: Teraz podążam w stronę coachingu
Skąd wziął się pomysł na prowadzenie własnego internetowego talk-show nagrywanego w kawalerce o powierzchni 20 mkw w Warszawie? Skąd pasja do coachingu? Jak przełożyć hobby na codzienne utrzymanie? Na nasze pytania odpowiada Łukasz Jakóbiak.
::
LeadBullet podbija Wschód
Z Własem Chorowcem rozmawialiśmy o wyzwaniach jakie stoją przed przedsiębiorcami, którzy chcą działać w Rosji i na Ukrainie oraz o przyszłości content marketingu (marketingu treści).
::
Polski serial internetowy z prestiżową nagrodą!
Firma Trend Micro wraz z polską agencją kreatywną Black Rabbit odebrały nagrodę Grand Prix za serial internetowy pt. „2020”, na World Media Festival w Hamburgu. Była to najlepsza produkcja spośród 700 nadesłanych.
::
Znamy wyniki Polskiego Konkursu Reklamy KTR
Znam już zwycięzców tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR. Uroczysta gala odbyła się 8 maja, a jury wybrało laureatów spośród 756 zgłoszeń. 74 brązowe, 42 srebrne i 28 złotych statuetek KTR trafiło do zwycięzców. Kampania Kulturyzator Frugo otrzymała nagrodę Grand Prix. Tytuł agencji roku przypadł DDB Warszawa. Reklamodawcą roku został Grupa Maspex Wadowice.
::
Zapraszamy też serdecznie na czerwcową konferencję!
Konferencja: E-komunikacja 2014
Już 3 czerwca odbędzie się druga edycja konferencji organizowanej przez magazyn „Brief”. Wydarzenie jest skierowane do marketerów, którzy chcą poznać nowe trendy w komunikacji z klientami. Zapraszamy do zapoznania się programem i oczywiście zachęcamy do rejestrowania się.