W Hyundai nadchodzi przyszłość

113

Z początkiem lipca marka Hyundai rozpoczęła promocję swoich flagowych modeli o napędzie elektrycznym. Za zakup mediów w kampanii odpowiedzialna jest agencja mediowa Havas Media.

W dobie globalnej troski o środowisko, obniżania emisji dwutlenku węgla oraz zapewnień ze strony branży motoryzacyjnej dotyczących wprowadzenia alternatywnych napędów, marka Hyundai oferuje już trzy modele o zerowej emisji CO2. Pierwszego w Europie subkompaktowego SUV-a z napędem elektrycznym – KONA Electric o zasięgu do 449 km, nowego IONIQ Electric o imponującym zasięgu nawet do 294 km oraz nowość – Nexo, samochód elektryczny z ogniwami paliwowymi nowej generacji.

Hyundai wraz z początkiem lipca rozpoczął kampanię promującą wszystkie trzy modele na polskim rynku. Zaplanowane działania reklamowe potrwają do końca sierpnia, a w kampanii wykorzystywane są spoty w TV, TV online oraz w kanałach social media. Za przygotowanie materiałów kreatywnych (digital), planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media. Za przygotowanie spotu TV odpowiedzialna jest agencja Opus B.