W czerwcowym Briefie

Zachęcamy do lektury czerwcowego wydania miesięcznika "Brief" (nr 164/2013), którego tematem głównym jest marketing terytorialny. Omawiamy w nim zagadnienia związane z szeroko rozumianym budowaniem silnych marek miejsc. Takich, które przyczyniają się nie tylko do polepszania wizerunku miast, regionów i krajów, ale także do poprawy jakości życia mieszkańców.
Temat numeru: Marketing miejsc
Wywiad z Michałem Olszewskim, zastępcą prezydenta miasta Warszawy, który przeprowadził Grzegorz Kiszluk.
Polska na mapie turystycznej
Jak pokazać markę miejsca?
Ułańska fantazja a biznes – rozmowa z Mikołajem Plackiem, prezesem zarządu Oknoplast
:: ::
W Briefingu m.in.:
Nastolatki już nie lubią Facebooka
Nastroje w branży nie dopisują, czyli przedstawienie wyników dwudziestej szóstej fali badania BriefIndex
:: ::
W Business Today m.in.:
Sukces tkwi w ryzyku, czyli rozmowa z Dymitrem Głuszczenko – twórcą Kwejk.pl
Jak łączyć sztukę z biznesem? Rozmowa z Bogusławem Deptułą, redaktorem naczelnym magazynu „Art&Business”.
Farma Inwencji 2013. Gdzie szukać inspiracji dla przełomowych, nowatorskich rozwiązań?
:: ::
W Business Services m.in.:
Co gryzie w mobilności? Raport z badania przeprowadzonego przez agencję GoldenSubmarine i TNS Polska.
Badanie efetywności komunikacji.
Recepta na media. Jak miejsce zamieszkania wpływa na konsumpcję mediów?
Społecznościowe źródło informacji. Czy Twitter odbierze pracę rzecznikom prasowym?
Orange ułatwia prowadzenie firmy.