Weronika Mirowska Business Development Directorem w Platige Image

78

Do zespołu studia postprodukcyjnego Platige Image dołączyła Weronika Mirowska. W nowo utworzonym dziale Business Development będzie odpowiedzialna za pozyskiwanie nowych projektów, relacje z klientami i partnerami Spółki oraz rozwój procesów biznesowych.

Wcześniej we współpracy z kluczowymi domami produkcyjnymi oraz agencjami reklamowymi zajmowała się koordynacją postprodukcji spotów reklamowych, m.in. dla: BMW, Audi, Orange, Hortexu, Getin Banku, Vectry, Milki czy Nestle. Dysponuje także bogatym doświadczeniem zdobytym przy produkcji efektów specjalnych do polskich i zagranicznych filmów fabularnych, m. in. „Trzech Muszkieterów” Sergeia Zhigunowa oraz „The Big Leap” Kristofera Rusa.

Szukaliśmy osoby, która będzie partnerem merytorycznym dla nowych i aktualnych klientów Spółki. Jestem pewien, że doświadczenie Weroniki Mirowskiej, która z branżą reklamową oraz postprodukcją jest związana od kilkunastu lat, pozwoli jej nie tylko zadbać o wysoki poziom relacji z klientami, ale także rozwój projektów biznesowych – mówi Karol Żbikowski, Prezes Zarządu Platige Image S.A.

Weronika Mirowska poprzednio pracowała jako postproduction manager w Film Garden, dyrektor produkcji w ATM FX (ATM Grupa), producent w Badi Badi i Orce oraz CEO w Nano Fx Studios, a przed dołączeniem do zespołu Platige Image jako Head of Business Development w studiu postprodukcyjnym Coloroffon.

var __collector_config = { publisher: '62CD5834-C757-4F9F-A4EA-7451478E0D3C', };