Whitepress udostępnia wzory umów na audyt SEO i UX

W ramach cyklu Nowa Koncepcja SEO eksperci Whitepress przygotowali darmowe wzory umów na przeprowadzenie audytów SEO i UX, a następnie wdrożenie ich w życie. Umowy mają na celu zapewnienie odpowiedniej jakości pracy firmy, która będzie taki audyt przeprowadzać.

Praca agencji interaktywnej dla nowo pozyskanego klienta prawie zawsze zaczyna się w momencie przeprowadzania audytów. To od nich zależy, jakie kroki zostaną następnie podjęte i jaka będzie ich skuteczność. Dlatego właśnie ten obszar został wzięty pod opiekę ekspertów Whitepress. Efekt ich pracy to wzory umów, które mają zagwarantować pomyślne przeprowadzenie całego procesu audytu i wprowadzenia jego wytycznych w życie. Umowy mogą być dowolnie modyfikowane i wykorzystywane przez klientów i agencje. Zostały przygotowane tak, aby odpowiednio zabezpieczyć interesy obu stron.

Nad klarownością i zgodnością z prawem przygotowanych umów czuwa radca prawny Piotr Stolarczyk. W artykule „Audyt SEO i audyt UX – omówienie umów na opracowanie i nadzór nad wdrożeniem” autorzy omówili kluczowe zasady tworzenia i negocjowania treści takich umów. Wyjaśnione są najważniejsze zagadnienia związane z charakterem umowy, jej przedmiotem, sposobem realizacji, wynagrodzeniem i poufnością. Zapewni to niezbędną wiedzę właścicielom stron, którzy nie są wyspecjalizowani w prawie i marketingu.

-Postanowiliśmy wziąć na warsztat właśnie kwestię audytów SEO i UX, ponieważ to one determinują późniejsze działania agencji, a zatem jednocześnie widoczność i atrakcyjność strony www w sieci. Chciałbym, żeby przygotowane przez nas wzory stały się ważnym wsparciem pracy agencji interaktywnych w Polsce, a dla klientów – cennym źródłem wiedzy – dodaje Paweł Strykowski, współwłaściciel Whitepress.

Umowa na opracowanie audytu SEO & UX – pobierz plik DOC

Umowa na nadzór nad wdrożeniem audytu SEO & UX – pobierz plik DOC

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF