„Wideo w sieci”
Magazyn Brief zaprasza na konferencję "Wideo w sieci", która odbędzie się już 28 stycznia w Warszawie! Gospodarzem konferencji będzie Łukasz Jakóbiak. Wykład wprowadzający poprowadzi Jacek Gadzinowski
“Wideo w sieci” to pierwsza w Polsce skierowana do biznesu konferencja prezentująca korzyści z wykorzystania wideo on-line w komunikacji marketingowej.
::
Data: 28 stycznia 2015, godz. 10.00
Miejsce: Warszawa, Cinema City, Galeria Mokotów
Inwestycja: 150 PLN netto (w tym darmowa trzymiesięczna prenumerata Brief oraz lunch)
Dla uczestników konferencji którzy przyjeżdżają do Warszawy specjalnie na nasze wydarzenie mamy specjalną ofertę w Sound Garden Hotel:
Na hasło „brief”
pokój 1-osobowy za 225 PLN brutto
pokój 2-osobowy za 270 PLN brutto
Ceny ze śniadaniem i szybkim Internetem.
Zakończyliśmy rejestrację uczestników konferencji. Dziękujemy za zainteresowanie i zapraszamy na kolejną edycję naszych konferencji.
::
Zrozum, jak działają narzędzia wideo.
Uczyń swój przekaz marketingowy bardziej efektywnym.
Dotrzyj w nowatorski sposób do swoich klientów.
Rozszerz swoją grupę docelową o nowych, najaktywniejszych w sieci konsumentów (m.in. pokolenie selfie).
Poznaj sieci partnerskie i sprawdź, jak zaistnieć na rynku wideo online.
Zaczerpnij inspirację z historii sukcesu, poznaj studia przypadków zaprezentowane podczas konferencji.
::
Plan konferencji:
9.30 – 10.00 Rejestracja uczestników
10.00 – 10.15 Powitanie: Grzegorz Kiszluk i Łukasz Jakóbiak
10.15 – 10.45 „Komunikacja obrazkowa i video marketing – szanse i wyzwania”, Jacek Gadzinowski Smart Way Video
10.45 – 11.35 LifeTube, AIA, prezentacja sieci partnerskich
11.35 – 11.55 Case study Onet.tv, Michał Pietniczka, dyrektor wideo Grupa Onet.pl
12.00 – 13.00 Lunch
13.00 – 13.30 „Możliwości dystrybucji treści wideo, czyli mój kanał na telewizorze” Martin Šimka Evio Polska
13.30 – 14.00 „Marketing na YouTube i video w social media – jak to zmierzyć i na co wydawać pieniądze?” dr Jan Zając Sotrender i Wydział Psychologii UW
14.00 – 14.25 Case study, Yuri Drabent, Lubię To
14.25 – 14.40 „Jak promować treści na YouTube i zarabiać na nich”, Maciej Wróblewski, Muse
14.40 – 15.00 „Kreatywny tłum tworzy filmy dla marek czyli crowsoursingowy content video”, Jan Okulicz-Kozaryn, TLUMTLUM
15.00 Debata: “Wideo w sieci – jak skutecznie promować treści online w komunikacji marketingowej?” – Michał Brański (Grupa Wirtualna Polska), Tomasz Czudowski (Branding Solutions Lead, SEEMEA Emerging Markets at Google), Tomasz Kammel, (dziennikarz telewizyjny i twórca Kammel Chanel), Radosław Kotarski (LifeTube), Artur Kurasiński (Muse)
::
Oprócz udziału merytorycznego istnieje możliwość współtworzenia raportu wideo w sieci, który ukaże się w magazynie „Brief”. Napisz: przemek.staroszczyk@brief.pl
PARTNERZY KONFERENCJI: