...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Wojciech Grzegorzyca i Jan Dąbrowski awansowali w agencji Gameset

Gameset (grupa LTTM) to agencja specjalizująca się w gaming i metaverse marketingu. W czerwcu ogłosiła strategiczne wejście w obszar metaverse marketingu. Z badań zrealizowanych przez Gameset we współpracy z IQS wynika m.in. że ponad 16 milionów Polaków uczestniczyło lub chciałoby uczestniczyć w wirtualnych światach. Zespół agencji składa się z ponad 30 specjalistów gaming i metaverse marketingu w obszarach project managementu, strategii, sprzedaży, zarządzania siecią twórców czy komunikacją i PR. Gameset realizuje projekty na rynku polskim oraz w całej Europie. Agencja poinformowała o tym, że Wojciech Grzegorzyca oraz Jan Dąbrowski awansowali w strukturach Gamesetu (grupa LTTM). Pierwszy z nich objął stanowisko Communications Managera, natomiast drugi został Talent Managerem.

Wojciech Grzegorzyca awansował na stanowisko Communications Managera w agencji Gameset (grupa LTTM), która specjalizuje się w gaming i metaverse marketingu. Na nowym stanowisku w jeszcze szerszym zakresie będzie współodpowiedzialny za komunikację agencji, reprezentowanie jej na zewnątrz, relacje z mediami, a także wsparcie komunikacyjne projektów realizowanych dla klientów. Obecnie raportuje bezpośrednio do Kamila Bolka, CMO i członka zarządu grupy LTTM. Grzegorzyca dołączył do zespołu w czerwcu 2021 roku jako Communications Specialist. Do tej pory był współodpowiedzialny m.in. za organizację trzech edycji międzynarodowej konferencji Gaming Marketing Days czy wdrożenie i komunikację strategicznego wejścia Gamesetu w obszar metaverse marketingu.

Jan Dąbrowski, który dołączył do Gamesetu w maju 2021 roku jako Junior Talent Manager, awansował na stanowisko Talent Managera. Wśród koordynowanych przez niego projektów były w głównej mierze kampanie z udziałem twórców z obszaru technologii, między innymi kampanie promujące usługę Nvidia GeForce NOW czy działania wokół premiery Windows 11 prowadzone wspólnie z firmą Acer. Dąbrowski jest członkiem zespołu Martyny Adamus, gdzie odpowiada za współpracę z twórcami technologicznymi zrzeszonymi w sieci partnerskiej agencji (m.in. Ziemniak czy PC by TQ), a także wybranymi kanałami z innych segmentów (m.in. Planeta Faktów).


źródło: Gameset

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF