Wybrano 56 projektów społecznych zgłoszonych do Nagrody Nestlé CSV 2018

nestle

Spośród ponad 1000 zgłoszeń do konkursu „Nagroda Nestlé CSV 2018”(ang. Creating Shared Value Prize) do następnego etapu zakwalifikowano 56 uczestników którzy poszukują skutecznych i innowacyjnych sposobów rozwiązania ważnych problemów społecznych jak dostęp do czystej wody, prawidłowe żywienie czy rozwój obszarów wiejskich. Działają oni w Afryce Saharyjskiej, Azji, Europie i na Bliskim Wschodzie.

Pomysł zorganizowania takiego konkursu zrodził się 8 lat temu, a jego celem było wspieranie przedsiębiorców adresujących wspomniane problemy. Zwycięzcy otrzymują niezbędne wsparcie finansowe na rozwój inicjatyw zmierzających do poprawy jakości życia różnych społeczności.

W tegorocznej edycji konkursu partnerem Nestlé jest Ashoka, wiodąca międzynarodowa organizacja, zrzeszająca przedsiębiorców wspólnie poszukujących innowacji, dzięki którym firmy mogą sprostać ww. wyzwaniom oraz stworzyć szanse rozwojowe dla społeczności.

 „Nasza współpraca sprawia, że możemy jeszcze lepiej oddziaływać na społeczności oraz wspierać służących im beneficjentów konkursu” – mówi Olivier Fruchaud, Dyrektor Ashoka Szwajcaria.

Zwycięzców tegorocznej edycji konkursu poznamy 16 marca na Forum CSV w Brazylii.
Łączna pula nagród to 500 000 CHF.

Więcej informacji znajduje się na stronie: www.changemakers.com/creatingsharedvalue.

Włącz się w dialog  #CSVprize #SharedValue.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF