Wykorzystanie systemów CRM – konferencja

Eksperci twierdzą, że zarządzanie relacjami z klientem jest jednym z najważniejszych kluczy do osiągnięcia sukcesu. Zadbanie o klienta, poznanie jego potrzeb, usprawnienie kontaktu i przede wszystkim osiągnięcie zaplanowanego budżetu to jedne ze współczesnych wyzwań, które stoją przed każdą firmą.
Serdecznie zapraszamy 22 stycznia 2014 r. (Warszawa) do udziału w konferencji „Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM
Dzięki uczestnictwu dowiesz się nt.:
- Jaki jest współczesny Klient? Jak go pozyskać i utrzymać?
- Jak wykorzystać wiedzę o potrzebach potencjalnego Klienta?
- Jak współcześnie zbudować przewagę konkurencyjną na rynku?
- Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
- Problemy z wdrożeniem i integracja systemu CRM
- CRM w modelu cloud computing
- Mobilny CRM – wsparcie handlowca w terenie
- Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
- Utrzymanie relacji z klientem za pomocą Social CRM
- Aplikacje sprzedażowe
- Skuteczna komunikacja
- Analiza danych klienta
- CRM a zarządzanie wiedzą
Nie może Cię tam zabraknąć, jeśli chcesz nadążyć za zamieniającymi się warunkami rynkowymi!
Do bezpłatnego* udziału zapraszamy:
- Przedstawicieli Zarządu
- Dyrektorów i Kierowników zarządzających działami: – Marketingu – Sprzedaży – Handlowego – IT – BOK
- Osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
- Osoby zajmujące się wdrożeniem systemów CRM w firmie
- Wszystkich, którym zależy na budowaniu relacji i wizerunku firmy
* Nie dotyczy dostawców rozwiązań będących tematyką konferencji