Wystartowało LIONSLive! 22-26 Czerwca. Na żywo. On-line. Dla wszystkich. Bezpłatnie

LIONS Live to wyselekcjonowane doświadczenie cyfrowe, które będzie trwało od 22 do 26 czerwca. Poznamy oryginalne myślenie i fachowe spojrzenie na to, co będzie dalej. Będziemy uczestniczyć w mistrzowskich kursach i obejrzymy pięknie wyprodukowane filmy krótkometrażowe, stworzone we współpracy z najbardziej kreatywnymi ludźmi na świecie.
Tegoroczna edycja Lions Live jest realizowana na żywo z londyńskiego studia przez dziennikarkę BBC Tinę Daheley i dostępna do obejrzenia w formacie serialu, również z opcją VOD. Dla wszystkich za darmo.
- W programie zobaczymy najbardziej kreatywne firmy na świecie, a wszystko w pięknie podanym formacie cyfrowym.
- Uczestnicy otrzymają tygodniowy dostęp platformy learningowej The Work.
- Wydarzenie łączy perspektywy ekspertów z 118 krajów na całym świecie i przedstawia głosy, pomysły i doświadczenia z całego spektrum kreatywności.
- Uczestnicy otrzymają dostęp do internetowego kursu LIONS zrealizowanego we współpracy z 42Courses, który przeprowadzi ich przez 10 lekcji, kluczowych jeśli chodzi
o działalność w branży kreatywnej.
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR od 15 lat reprezentuje Cannes Lions w Polsce. W tym roku, po raz pierwszy agencje nie pojechały do Cannes na festiwal. Nie pojechała także polska reprezentacja Young Lions, ale Cannes przyjechało do nas i zaprasza wszystkich – dzisiaj dzień 1.
Link do rejestracji na wydarzenie:
https://lionslive.canneslions.com?utm_medium=rep&utm_source=mkt&utm_campaign=lions-live&utm_content=register&utm_term=noterm
Źródło: Informacja prasowa Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR