...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Wystawa „Neon dla Warszawy”

W sobotę, 18 maja, w ramach trwającej w prawie 150 polskich miastach Nocy muzeów, zostanie otwarta pokonkursowa wystawa "Neon dla Warszawy". Impreza odbędzie się w Muzeum Neonów w warszawskiej Soho Factory.

Na wystawie będzie można obejrzeć najlepsze projekty nowych neonów dla stolicy, a wśród nich trzy święcące słoiki na w tle Pałacu Kultury. To wizualizacja, która wygrała konkurs „Neon dla Warszawy”. Projekt „Warszawskie Słoiki”, stworzony przez duet Designlab: Magdalena Czapiewska i Karol Murlak, ma być zrealizowany w miejscu wybranym przez władze miasta.

W internecie zawrzało, ponieważ określenie „słoik”, oznaczające osobę przyjezdną, jest uważane za pogardliwe, a zatem może budzić negatywne skojarzenia ze stolicą. Niektórzy jednak zwracają uwagę na to, że w pomyśle tym jest dystans i dowcip. Słoik może przecież symbolizować jednocześnie otwartość Warszawy na osoby przyjeżdżające tu z innych miast, a nawet krajów.

Muzeum Neonów

Zdjęcia: http://www.facebook.com/NeonMuzeum

1) „Warszawskie Słoiki” duetu Designlab: Magdaleny Czapiewskiej i Karola Murlaka
2) „Miło Cię widzieć” Mariusza Lewczyka
3) „+48 22” grupy projektowej LINIAPROSTA Krzysztof Lewandowski, Piotr Nowocień
4) „Wirujący bączek” Pauliny Karwowskiej
5) „Sieć powiązań” Pawła Żołyńskiego

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF