Zapraszamy wszystkich CMOsów, Szefowe i Szefów marketingu, reklamodawców na tegoroczną edycję CMO SUMMIT
Już po raz trzeci spotykamy się na CMO Summit, konferencji skierowanej do CMOs i Dyrektorów Marketingu, organizowanej przez Shortlist Consulting. CMO Summit to wydarzenie „by invitation only” i „must be” dla top managerów marketingu i reklamodawców. Ze względu na obostrzenia związane z COVID-19 CMO Summit tym razem odbędzie się w formie wirtualnej w dniach 14 i 15 października br.
Tematem przewodnim tegorocznej konferencji jest “CMO NEXT: talent, technology, transformation in post? COVID era”.
Jak zmienia się gospodarka w obliczu cyfrowej transformacji i ‘new normal’ spowodowanych pandemią?
Jakie kompetencje będą kluczowe dla CMO w przyszłości?
Jak skutecznie wykorzystać dla siebie, firmy i konsumentów marek najnowsze technologie?
Podczas konferencji będziemy dyskutowali o roli dyrektor/a marketingu w firmie i o wyzwaniach stojących przed nim/nią w przyszłości.
Prelegenci wraz z zaproszonymi gośćmi podzielą się z nami swoją wiedzą, doświadczeniem i najnowszymi studiami przypadków, a także postarają się zainspirować i zachęcić do wykorzystania nowych narzędzi w obszarach takich jak retail, e-commerce, media, data czy marketing management.
Wśród prelegentów top managerowie firm takich jak Publicis Group, Dentsu Aegis Network, Nanovo, Justtag, Allegro Brand Experience, Nielsen, Brand Oriented, DeLab, Spencer Stuart.
Na koniec uczestnicy będą mieli okazję spotkać się z prelegentami w wirtualnych pokojach. Będzie to okazja do networkingu i dyskusji.
Wpiszcie w kalendarze – zostały 4 tygodnie!
Zapraszamy: Marta Macke i Rafał Karski, Shortlist Consulting oraz patron mediowy BRIEF