Złote Spinacze 2021 – zgłoś projekt! [BRIEF PATRONUJE]
Już po raz dziewiętnasty w ramach największego konkursu PR w Polsce - Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations, wyłonione zostaną najlepsze kampanie public relations. Zgłoszenia można przesyłać do 9 września 2021 r.
Do konkursu mogą być zgłaszane kampanie i projekty zrealizowane na obszarze Polski przez: agencje PR, firmy/korporacje, osoby prawne, instytucje państwowe i samorządowe, szkoły, uczelnie, NGO, a także samodzielnych specjalistów.
W tym roku konkurs rozgrywany jest w 35 kategoriach (20 głównych, 12 sektorowych i trzech specjalnych), których definicje znajdują się na stronie www.zlotespinacze.pl. Zgodnie z postanowieniami regulaminu, każdy projekt musi zostać zgłoszony przynajmniej do jednej kategorii głównej.
Projekty można zgłaszać w trzech terminach poprzez platformę online. Pierwszy termin zgłoszeń trwa do 9 sierpnia, drugi do 2 września, a ostateczny termin przesyłania zgłoszeń upłynie 9 września br.
Nadesłane projekty oceni jury złożone z ekspertów z branży public relations, przedstawicieli świata biznesu, organizacji pozarządowych, a także mediów i środowiska akademickiego. Partnerem merytorycznym Złotych Spinaczy już po raz trzeci została firma Deloitte, a jej przedstawiciele czuwać będą nad zgodnością prac jury z regulaminem oraz zweryfikują wyniki przeprowadzanych głosowań.
W konkursie Złote Spinacze niezmiennie od 2003 roku wyłaniane są projekty public relations cechujące się największą kreatywnością, skutecznością i rzetelnością. Celem konkursu jest promocja najwyższych standardów w branży PR, a także edukacja środowiska biznesowego na temat znaczenia public relations w działaniach firm i instytucji.
Zwycięzców i laureatów poznamy podczas gali, która odbędzie się 3 grudnia br.
Wszystkie aktualności, regulamin oraz wzór formularza zgłoszeniowego dostępne są na stronie: www.zlotespinacze.pl.
Partner merytoryczny konkursu: Deloitte.
Partnerzy: BRIEF, WirtualneMedia, PR Manager, Conrego, Newseria, ThinkTank, Piloci Studio, Sotrender, Pro4Media.
Źródło: ZFPR