...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Złote Spinacze 2014

Związek Firm Public Relations już po raz dwunasty organizuje konkurs Złote Spinacze nagradzający najlepsze i najbardziej kreatywne kampanie PR zrealizowane w Polsce.

Zgłoszenia konkursowe można przesyłać w dwóch terminach do 14 sierpnia br. do godziny 16:00 w pierwszym terminie i do 21 sierpnia br. do godziny 16:00 w drugim, ostatecznym terminie. Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy oraz dokonać opłaty. Prace konkursowe można zgłaszać w łącznie 27 kategoriach (15 głównych, 10 sektorowych i 2 specjalnych). Gala finałowa konkursu i rozdanie statuetek Złote Spinacze 2014 odbędzie się 5 grudnia w hotelu Westin w Warszawie.

 Celem konkursu Złote Spinacze jest profesjonalizacja branży Public Relations, kreowanie jej pozytywnego wizerunku, a także stworzenie okazji do zapoznania się z najlepszymi projektami PR i ich autorami oraz do nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

Nad poprawnością przebiegu konkursu czuwa partner merytoryczny konkursu, firma doradcza KPMG.

Regulamin konkursu dostępny jest tutaj.

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF