Zmiany są w modzie. Pierwszy panel X. New Normal Creative Comms Meeting już 8 lutego! [BRIEF PATRONUJE]

195

Już 8 lutego rusza kolejna edycja Creative Comms Meeting, tym razem pod hasłem „Business as unusual”. Tegoroczni paneliści i panelistki porozmawiają o gotowości przedsiębiorstw na zmiany w kontekście pandemii oraz katastrofy klimatycznej. Pierwsze z serii spotkań zostanie poświęcone zrównoważonemu rozwojowi w świecie mody. Ewelina Antonowicz, koordynatorka Fashion Revolution w Polsce oraz laureatka rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych Ludzi w Biznesie Brief.pl – Martyna Zastawna, założycielka WoshWosh oraz SzeptSzum omówią funkcjonowanie branży fashion w nowej rzeczywistości, zastanowią się nad postawami konsumentów, a także rozważą różne scenariusze przyszłości świata mody. Panel będzie transmitowany online.

50 kreatywnych 750x100px

Poznańska agencja komunikacyjna Q&A Communications od 10 lat organizuje spotkania dla przedstawicieli branży PR i marketingu, podczas którego wspólnie z ekspertami komentowaliśmy wybrane kampanie nagrodzone na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, wydarzeniu na stałe wpisanym w branżowy kalendarz. Dlatego, mimo, że z powodu pandemi, festiwal nie odbył się w 2020 roku, Agencja Q&A Communications postanowiła kontynuować jego tradycję, również w nowej formule. Tegoroczna nazwa, New Normal Creative Comms Meeting, wskazuje na nowe okoliczności, z którymi od kilku miesięcy mierzą się wszystkie branże.

W minionym roku świat stanął w obliczu zupełnie nowej sytuacji – tym bardziej chcemy być blisko tego, co nas porusza. Z ekspertami porozmawiamy o wszystkim, co inspiruje, oburza lub zachwyca. W myśl „Business as unusual” chcemy być otwarci na zmiany, jakie niesie za sobą nowa rzeczywistość i przybliżyć uczestnikom X. New Normal Creative Comms Meeting najbardziej kreatywne rozwiązania wypracowane w ostatnim czasie. I koncentrujemy się przede wszystkim na działaniach przyjaznych dla planety, ponieważ w dłuższej perspektywie, to kryzys klimatyczny jest tym, co gruntownie przebuduje świat, co sprawi, że nie będzie można robić rzeczy tak jak zwykle, że skończy się business as usual.

Przemysław Wojak, Managing Partner w Q&A Communications

Zmiany są w modzie

Już 8 lutego odbędzie się pierwsze z serii spotkań, które wystartuje pod hasłem „Zmiany są w modzie”. Zostanie ono poświęcone zrównoważonemu rozwojowi, świadomej konsumpcji oraz wizji przyszłości w świecie mody. Panelistki Ewelina Antonowicz (prezeska Fashion Revolution Polska; studentka Sustainable Development, która zajmuje się problematyką zrównoważonego rozwoju w branży odzieżowej) oraz Martyna Zastawna (pionierka i propagatorka idei Zero Waste w Europie; założycielka WoshWosh – pierwszej na świecie firmy odnawiającej obuwie oraz SzeptSzum – pierwszej w Polsce agencji marketingu odpowiedzialnego społecznie;) porozmawiają o tym, jak pandemia koronawirusa wpłynęła na zachowania konsumentów mody i czy jest początkiem wielkich zmian w branży fashion.

Zmiany są w modzie! A wraz z nimi również odpowiedzialność. Podczas spotkania postaramy się odpowiedzieć na kilka bardzo istotnych pytań. Czy pandemia nauczyła nas odpowiedzialnego podejścia do konsumpcji? Czy teraz łatwiej będzie realizować ideę zero waste i założenia sustainability? Bądźcie z nami i dowiedzcie się, dokąd zmierza branża fashion.

Martyna Zastawna, CEO Wosh-Wosh

Czas dynamicznych zmian to najlepszy moment na refleksję nad przyszłością świata mody. Czy branża odzieżowa może jeszcze funkcjonować w sposób przyjazny dla środowiska? Od czego zacząć szukanie balansu i zrównoważonego rozwoju na nowo? Jest wiele możliwych scenariuszy, a my zastanowimy się nad tymi, które są najbardziej prawdopodobne i najbardziej oczekiwane. Jeżeli ten temat jest Wam bliski, dołączcie do nas i weźcie udział w dyskusji!

Ewelina Antonowicz, prezes Fashion Revolution Polska

Business as unusual

Temat przewodni jubileuszowej edycji to „Business as unusual”. Pandemia sprawiła, że wiele firm musi stawić czoła sytuacjom, na które nie były przygotowane. „Business as usual” to pasywna postawa wobec nowej rzeczywistości i trzymanie się utartych schematów. „Business as unusual” wiąże się zaś z gotowością na zmiany, ale również z realizowaniem założeń sustainability, mimo niesprzyjających warunków. Wśród analizowanych zagadnień znajdą się m.in. ekonomia obiegu zamkniętego czy podróżowanie w czasie pandemii.
Panel wystartuje 8 lutego o 18:00 i będzie transmitowany na żywo. Do wydarzenia można dołączyć pod adresem: https://www.facebook.com/events/167727468163290


Źródło: Q&A Communications

50 kreatywnych 750x100px
Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej