...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Znamy zwycięzcę konkursu Audi Digital Innovation! Startup wdroży swój projekt w Audi

9 lutego w przestrzeni Business Link na PGE Narodowy odbył się finał konkursu Audi Digital Innovation, w którym pięć start-upów prezentowało swoje projekty z zakresu digital customer experience. Nagrodę główną otrzymał Ross Knap za projekt CallPage.

Konkurs wystartował 5 grudnia 2016 r. Do programu zaproszone zostały projekty, których założeniem było usprawnienie komunikacji z konsumentami, badanie, czego konsumenci oczekują i szukają oraz przede wszystkim te rozwiązania, które poprawiają doświadczenie konsumenta we wszystkich punktach styku z marką. Program skierowany był do przedstawicieli polskich firm i startup-ów, które dysponują innowacyjnymi pomysłami lub rozwiązaniami możliwymi do wdrożenia we współpracy z marką Audi.

Firmy mogły zgłaszać swoje projekty w ramach trzech obszarów: Real-time Customer Service – szybsza i lepiej dopasowana do oczekiwań obsługa klientów, Digital Customer Care – dodatkowa opieka nad klientem z wykorzystaniem możliwości Internetu, User Experience – rozwiązania polepszające doświadczenia konsumenta z produktem i usługą oraz rozwiązania z obszaru komunikacji umożliwiające dialog z konsumentem i dające marce świadomość jego potrzeb. W finale konkursu znaleźli się Appchance, AudiCollect, CallPage, Uxeria.com, Salesbook Witchcraft Studios. Firmy prezentowały swoje pomysły przed jury oraz zgromadzoną w Business Link publicznością. Po naradzie jury ogłoszony został zwycięzca konkursu.

– To dla nas ogromny zaszczyt i wyróżnienie. Znalezienie się w finale konkursu z tak znakomitymi rywalami uświadomiło nam jak jeszcze dużo pracy przed nami – komentuje Ross Knap CEO firmy CallPage, autor zwycięskiego projektu. Tworząc projekt CallPage, myśleliśmy o klientach Audi i ich potrzebach. Naszym celem było zoptymalizowanie dotychczasowych rozwiązań w obsłudze klienta. Chcemy poprawić jakość kontaktu z klientem marki Audi, dzięki skróceniu czasu oczekiwania na rozmowę do 28 sekund. To naprawdę da się zrobić, i nasz zespół będzie do tego dążył.  

Zwycięskie rozwiązanie otrzymało nagrodę główną w postaci możliwości wdrożenia projektu we współpracy z marką Audi, a także voucher uprawniający do bezpłatnego korzystania z przestrzeni Business Link PGE Narodowy przez okres 2 miesięcy oraz możliwość zaprezentowania zwycięskiego projektu na Brief.pl.

– Organizując ten konkurs zależało nam na zebraniu najlepszych projektów odpowiadających na potrzeby marki Audi w zakresie obsługi klienta, ale również na pokazaniu, że taka współpraca między startupami, a korporacjami daje obu stronom bardzo konkretne korzyści. Dodatkowo, zależało nam na tym, by zwycięski projekt miał jak najlepsze warunki do dalszego rozwoju pomysłu i dostęp do kreatywnej przestrzeni i najlepszych specjalistów – stąd zaproszenie do pracy w przestrzeni Business Link – podkreśla Dariusz Żuk, CEO Business Link Poland.

Digital customer experience to branża, która rozwija się bardzo dynamicznie. Dzięki nowym technologiom firmy otrzymują coraz bardziej zaawansowane możliwości badania i odpowiadania na potrzeby swoich klientów. Dzięki współpracy ze startupami szanse na wdrożenie innowacji w tym zakresie wyraźnie wzrastają.

– Digital Customer Experience, czyli rozwój i polepszanie doświadczeń konsumenta z marką, jest dla Audi jednym z najważniejszych obszarów rozwoju – komentuje Wojciech Usak, dyrektor marketingu Audi. Zdajemy sobie sprawę, że technologie i internet to właśnie ten pierwszy punkt styku klienta z marką. Chcemy aby dla naszych klientów to doświadczenie było jak najlepsze stąd też poszukujemy niestandardowych, innowacyjnych rozwiązań m.in. współpracując ze startupami. CallPage przekonał nas swoją prostotą, a jednocześnie możliwością optymalnego dostosowania go do wymagań naszych klientów. Daje nam rozwiązanie, które nie tylko poprawi jakość kontaktu z naszymi klientami, ale też skróci czas na niego potrzebny. Bardzo się cieszymy na tę współpracę.

– Pomimo kilku nowatorskich czynników, takich jak tematyka Digital Customer Experience po raz pierwszy
zastosowana w Automotive oraz same wymogi regulaminowe ( projekt musiał być dostosowany do potrzeb Audi i nie  wykorzystywany w innych branżowych podmiotach ) odnotowaliśmy dużą ilość zgłoszeń, w większości
składającą się z dopasowanych do Audi prototypów. Zwycięski startup przygotuje dedykowane narzędzie z
dziedziny Digital Customer Experience, które będzie przedmiotem wdrożenia w Audi – mówi Mariola Gromadzik, Managing Director Business New Business Link Poland.

Audi Digital Innovation to autorski program Business Link Poland oraz Audi skierowany do startupów i firm na późniejszym etapie rozwoju. Business Link Poland zaprasza wszystkie zainteresowane firmy do skorzystania z przestrzeni Business Link w jedenastu lokalizacjach w całej Polsce, udziału w dedykowanych spotkaniach, mentoringach, treningach, Business Mixerach i wielu innych inicjatywach pomagających firmom w rozwoju!

Więcej na stronie: http://blpoland.com/


::

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF