Agencja Publicis dla leku No-Spa Max®
Są niezależne, silniejsze niż na to wyglądają, potrafią radzić sobie w każdej sytuacji i chcą być sobą także wtedy, gdy przychodzą trudniejsze dni. Najnowsza kampania leku No-Spa Max® firmy Sanofi, dla której kreację stworzyła agencja Publicis przekonuje młode kobiety, że w zwalczaniu silnych bólów menstruacyjnych można się wspomóc skutecznym lekiem, z podwójną dawką substancji aktywnej. Działania komunikacyjne obejmują telewizję, internet i platformy VOD.
Współczesne młode kobiety nie ulegają funkcjonującym stereotypom na swój temat. Są silne, pewne siebie, zdecydowane, wiedzą czego chcą i przede wszystkim znają swoje ciało. Bez owijania w bawełnę powiedzą, co im dolega. Okres może być związany z tak silnym bólem, że bez wahania sięgną po preparat, który pozwoli go ujarzmić. No-Spa Max® jest właśnie dla nich. – powiedziała Katarzyna Skotarek z agencji Publicis.
Marka No-Spa® towarzyszy kobietom od lat – naszą misją jest wspieranie kobiet w wyrażaniu siebie. Nowa kampania ”Mam okres” pokazuje, że temat menstruacji nie musi być tematem tabu – mówi Anna Mamcarz – Malińska, Brand Manager No-Spa w Sanofi Polska. Opowiadamy się po stronie młodych dziewczyn, które bez skrępowania nazywają rzeczy po imieniu. Są dynamiczne, prowadzą aktywny tryb życia ale czasem bolesne miesiączki to uniemożliwiają. Wsparciem w zwalczaniu tych dolegliwości jest wtedy No-Spa Max®.
Kampania rozpoczęła się 26 czerwca. Na jej potrzeby agencja Publicis przygotowała trzydziestosekundowy spot pokazujący młodą, aktywną dziewczynę łamiącą stereotypy dotyczące kobiet. Będzie on emitowany w kanałach należących do stacji Polsat, TVP i TVN. Za planowanie mediów odpowiadał dom mediowy MindShare. Produkcją zajęło się studio Film Produkcja, a postprodukcją Film Garden. Udźwiękowienie powierzono firmie Sound Flower. Za reżyserię odpowiadała Katka Michalak.
Przy realizacji i przygotowaniu kampanii po stronie agencji Publicis pracowali: Justyna Pyzik (Deputy Strategy Director), Joanna Bednarkiewicz (Deputy Creative Director), Marek Preiss (Senior Copywriter), Katarzyna Skotarek (Account Supervisor) i Joanna Ziółkowska (Junior Account Executive). Stronę klienta reprezentowały: Aleksandra Rybarska (Category Manager), Anna Dębińska (Category Manager), Anna Mamcarz-Malińska (Brand Manager) i Magdalena Przednowek (Assisting Brand Manager).
Agencja PUBLICIS współpracuje z SANOFI od 2004 roku. Za skuteczność działań dla marki NO-SPA agencja otrzymała w latach 2012, 2014 oraz 2015 trzy statuetki w konkursie EFFIE. Publicis przygotowuje kreacje do kampani dla marek: NO-SPA, Magne-B6, Essentiale, Loxon, Modafen oraz Allegra.