Bank BNP Paribas z komunikatem prasowym w polskim języku migowym

132

Bank BNP Paribas jako pierwszy bank w Polsce udostępnił tłumaczenie komunikatu prasowego w polskim języku migowym. Informacja, która w całości jest tłumaczona dla osób głuchych, dotyczy uruchomienia od 15 czerwca we wszystkich oddziałach banku bezpłatnej pomocy tłumacza języka migowego.

Zwiększenie dostępności placówek bankowych dla osób z dysfunkcją słuchu lub mowy jest kolejnym działaniem Banku BNP Paribas wychodzącym naprzeciw potrzebom klientów. Od dziś we wszystkich oddziałach oraz na infolinii Banku jest dostępna bezpłatna pomoc tłumacza języka migowego. Osoby głuche mogą skorzystać z własnego telefonu lub specjalnego tabletu, by połączyć się z profesjonalnym tłumaczem, który przybliży ofertę banku, używając polskiego języka migowego.

Bank BNP Paribas zdecydował się jednocześnie na pionierskie działanie, jakim jest przetłumaczenie komunikatu prasowego w całości na polski język migowy. Dzięki temu informacja o nowej usłudze w oddziałach i na infolinii będzie mogła bezpośrednio dotrzeć do zainteresowanych osób.

Obsługa w polskim języku migowym to kolejna z inicjatyw Banku BNP Paribas ułatwiających „bankowanie” osobom z niepełnosprawnościami. Wcześniej oddziały zostały dostosowane m.in. dla osób niedowidzących oraz do obsługi osób po 60. roku życia.

Komunikat prasowy oraz jego tłumaczenie na polski język migowy są dostępne pod linkiem: https://media.bnpparibas.pl/pr/526281/jezyk-migowy-w-kazdym-oddziale-banku-bnp-paribas


Źródło: Informacja prasowa BNP Paribas Bank Polska

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej