Binaria Upgrade Marketing wspiera sprzedaż w Biedronce i w Makro
Binaria Upgrade Marketing przygotowała i realizuje kampanie marketingu mobilnego wspierające sprzedaż brytyjskiej jagnięciny w wybranych sklepach sieci Biedronka i Makro. Kampanie powstały na zlecenie brytyjskiego Stowarzyszenia Producentów Wołowiny i Jagnięciny (AHDB).
Twarzą kampanii jest Kevin Aiston, który jako szef kuchni zachęca do zakupów. I jest to rola nie tylko na potrzeby promocji, gdyż Aiston prowadzi też własną restaurację.
Kampania wspierająca sprzedaż w Biedronkach właśnie ruszyła, a w Makro jest zaplanowana na drugą połowę grudnia.
Poprzedził je pilotaż, w którym w dotarciu z przekazem do starannie wyselekcjonowanych grup docelowych zainteresowanych tematyką kulinarną wykorzystano m. in. profile behawioralne i precyzyjne targetowanie geograficzne oparte na GPS w aplikacjach mobilnych w połączeniu z monitorowaniem odwiedzin użytkowników urządzeń mobilnych w sklepach.
Mobile marketing to jeden z obszarów kompetencji agencji, która świadczy również usługi z zakresu social mediów, content marketingu i public relations oraz trade marketingu, w ramach autorskiego podejścia strategicznego do angażującej komunikacji SOCOMOPR+.
Binaria Upgrade Marketing współpracuje z AHDB od kilku lat. Agencja ma bogate doświadczenie w obsłudze różnej wielkości firm z sektora TMT, motoryzacyjnego, spożywczego, farmaceutycznego czy finansowego. W portfolio zespołu można znaleźć lokalne i globalne marki takie, jak wydawnictwo Blue Butterfly Editions, Radio ZET, Coca-Cola, Eli Lilly, Goodyear, Citi Handlowy czy Link 4. Agencja posiada profesjonalne studio filmowe, w którym powstają filmy promocyjne, instruktażowe, a nawet fabularne.
źródło: informacja prasowa Binaria Upgrade Marketing