Biuro reklamy TVP i Biznes24 nawiązały współpracę reklamową
Telewizja Polska podpisała umowę brokerską z nową telewizją informacyjno-publicystyczną BIZNES24. Biuro Reklamy Telewizji Polskiej odpowiedzialne będzie za pozyskiwanie reklam oraz sponsorów dla nowego partnera. W ten sposób portfolio stacji brokerskich obsługiwanych przez TVP powiększa się o BIZNES24.
BIZNES24 to ogólnopolska stacja telewizyjna poświęcona tematyce przedsiębiorstw, inwestowania i rynków finansowych. Prezesem stacji jest Roman Młodkowski, od lat związany z telewizją, twórca i dyrektor zarządzający TVN CNBC Biznes.
Telewizja BIZNES24 uzupełni naszą ofertę o treści biznesowe . Ze strony reklamodawców widzimy zapotrzebowanie na produkty reklamowe dedykowane komunikacji do biznesu. Cieszy nas, że twórcy stacji zaufali nam i wybrali Biuro Reklamy TVP na swojego brokera. Wierzymy, że nowa stacja w ciekawy sposób wypełni niszę rynkową powstałą po odejściu przez komercyjnych nadawców od tematyki biznesowej w stacjach newsowych.
Ewelina Czuba, Dyrektor Biura Reklamy TVP
Biuro Reklamy TVP od długiego czasu reprezentuje najważniejsze kanały z mojej grupy kapitałowej. Jest to najlepszy i najbardziej rzetelny broker telewizyjny w Polsce, dlatego przy starcie nowej telewizji BIZNES24 od razu zdecydowaliśmy się na współpracę tylko z BR TVP. Wierzymy, że współpraca z tak doświadczonym brokerem pomoże szybko odnieść sukces naszej nowej telewizji, która będzie się zajmować szeroko rozumianym tematem finansów i gospodarki.
Michał Winnicki, współwłaściciel i członek zarządu BIZNES24
Ramówka stacji BIZNES24 bazuje na programach informacyjnych nadawanych na żywo, mających charakter newsroomu oraz dedykowanych programach poruszających wybrane aspekty przedsiębiorczości. Mają one charakter poradnikowy, dokumentalny oraz edukacyjny.
Telewizja BIZNES 24 nadawana będzie od 20 marca. Tego samego dnia rozpocznie się emisja reklam. Kanał będzie dostępny na platformach satelitarnych oraz w sieciach kablowych w jakości HD.
Źródło: informacja prasowa TVP