Brand, Social i Digital – to trzy słowa klucze nawiązujące do zbliżającego się wielkimi krokami wydarzenia organizowanego przez Shell. Dlaczego nie może Was zabraknąć na “Ultimate Brand Meetup”?

Już 28 września znakomite grono ekspertów z Shell spotka się na wirtualnej konferencji, aby podzielić się swoją wiedzą, doświadczeniem i dobrymi praktykami z uczestnikami jedynego w swoim rodzaju eventu – The Ultimate Brand Meetup. To niepowtarzalna okazja, aby poznać lepiej organizację, która tworzy i kieruje swoimi działaniami marketingowymi z myślą o przyszłości – zarówno przyszłości swojego biznesu, jak też swoich pracowników.
O sukcesie brandu oraz o tym, co sprawia, że Shell jest jedną z najbardziej renomowanych marek na świecie, opowie Dean Aragon, CEO Shell Brands International AG, Global Vice President – Brand, który z firmą związany jest od 2014 roku. W czasie spotkania uczestnicy poznają wizję eksperta, który w swojej 30-letniej karierze uczestniczył w procesie tworzenia, aktywacji i wprowadzania wielu globalnych marek na wysoce konkurencyjne rynki.
Świat się zmienia, a wraz z nim zmieniają się zainteresowania i potrzeby odbiorców. Przygotowanie i wdrożenie odpowiedniej strategii komunikacji jest większym wyzwaniem niż kiedykolwiek wcześniej ze względu na ilość dostępnych treści online. John J. Atkins, Head of Digital Analytics & SEO w Shell, opowie, w jaki sposób Shell wykorzystuje dane do tworzenia komunikacji, której celem jest zwiększenie zaangażowania i świadomości odbiorców.
Zdecydowana większość marek ma świadomość, jak niezwykle istotne są media społecznościowe w budowaniu relacji z odbiorcą. Jednak wiele z nich nie docenia wartości zaangażowania i nie wie, jak zrozumieć oczekiwania klientów oraz dostarczyć im treści, które będą przydatne, wciągające i interesujące. Na wirtualnej scenie wystąpią także Dan Williams – Head of Digital Product & Innovation oraz Meytha Almutawaa – Digital and Social Media Strategy Lead – Global, którzy poruszą temat mediów społecznościowych oraz potencjału tkwiącego w odpowiedniej komunikacji skierowanej do klientów.
Brzmi interesująco? Nie przegap jedynej w swoim rodzaju okazji i zapisz się na wydarzenie już dziś na https://app.evenea.pl/event/theultimatebrandmeetup/.
Źródło: Shell