...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Brand, Social i Digital – to trzy słowa klucze nawiązujące do zbliżającego się wielkimi krokami wydarzenia organizowanego przez Shell. Dlaczego nie może Was zabraknąć na “Ultimate Brand Meetup”?

shell brand is the future

Już 28 września znakomite grono ekspertów z Shell spotka się na wirtualnej konferencji, aby podzielić się swoją wiedzą, doświadczeniem i dobrymi praktykami z uczestnikami jedynego w swoim rodzaju eventu – The Ultimate Brand Meetup. To niepowtarzalna okazja, aby poznać lepiej organizację, która tworzy i kieruje swoimi działaniami marketingowymi z myślą o przyszłości – zarówno przyszłości swojego biznesu, jak też swoich pracowników.

Dean Aragon

O sukcesie brandu oraz o tym, co sprawia, że Shell jest jedną z najbardziej renomowanych marek na świecie, opowie Dean Aragon, CEO Shell Brands International AG, Global Vice President – Brand, który z firmą związany jest od 2014 roku. W czasie spotkania uczestnicy poznają wizję eksperta, który w swojej 30-letniej karierze uczestniczył w procesie tworzenia, aktywacji i wprowadzania wielu globalnych marek na wysoce konkurencyjne rynki.

 

John J. Atkins

Świat się zmienia, a wraz z nim zmieniają się zainteresowania i potrzeby odbiorców. Przygotowanie i wdrożenie odpowiedniej strategii komunikacji jest większym wyzwaniem niż kiedykolwiek wcześniej ze względu na ilość dostępnych treści online. John J. Atkins, Head of Digital Analytics & SEO w Shell, opowie, w jaki sposób Shell wykorzystuje dane do tworzenia komunikacji, której celem jest zwiększenie zaangażowania i świadomości odbiorców.

 

 

Dan Williams

Meytha AlmutawaaZdecydowana większość marek ma świadomość, jak niezwykle istotne są media społecznościowe w budowaniu relacji z odbiorcą. Jednak wiele z nich nie docenia wartości zaangażowania i nie wie, jak zrozumieć oczekiwania klientów oraz dostarczyć im treści, które będą przydatne, wciągające i interesujące. Na wirtualnej scenie wystąpią także Dan Williams – Head of Digital Product & Innovation oraz Meytha Almutawaa – Digital and Social Media Strategy Lead – Global, którzy poruszą temat mediów społecznościowych oraz potencjału tkwiącego w odpowiedniej komunikacji skierowanej do klientów.

Brzmi interesująco? Nie przegap jedynej w swoim rodzaju okazji i zapisz się na wydarzenie już dziś na https://app.evenea.pl/event/theultimatebrandmeetup/.


Źródło: Shell 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF