Ciszewski, Popławski i Wokitajtis ruszają z Know How Leasing
Know How Leasing powstał, aby dostarczać przedsiębiorcom wiedzę i benchmarki rynkowe, dzięki którym optymalnie wykorzystają technologię i Internet, znajdą najlepsze narzędzia i partnerów dopasowanych do indywidualnych potrzeb.
W tych niespokojnych czasach proces cyfryzacji przyspiesza jeszcze bardziej i powoduje, że Internet staje się głównym medium szeroko rozumianej komunikacji oraz istotnym kanałem sprzedaży. Rynek jest rozdrobniony, rośnie konkurencja, coraz trudniej utrzymać marże, a przedsiębiorcom brakuje czasu na innowacje. W takiej sytuacji wyzwaniem jest zarówno pomysł na długofalową strategię digital jak i jej skuteczne wdrożenie – zarządzanie projektem, ustalenie celów, wykorzystanie osób z odpowiednim doświadczeniem.
Know How Leasing daje dostęp do specjalistów (np. od strategii, e-commerce, performance, analityki webowej, social mediów) oraz firm doradztwa biznesowego i audytorów. W każdym z tych przypadków Know How Leasing oferuje konkretne osoby lub sprawdzone firmy.
Tworzymy dla klientów zespoły projektowe szyte na miarę. W zależności od potrzeb i oczekiwań włączamy się merytorycznie w realizację lub koordynujemy projekt łącząc klienta z najlepszymi fachowcami w danej specjalizacji lub pomagamy w trudnych rekrutacjach.
Bartłomiej Popławski, Partner w KHL
Know How Leasing dysponuje własnym narzędziem oceny dojrzałości digitalowej, stworzonym na bazie wieloletnich doświadczeń zawodowych i współpracy z setkami firm. W związku z tym Know How Leasing oferuje przedsiębiorcom również pomoc w dostosowaniu struktur i procesów na potrzeby digitalizacji.
Rafał Ciszewski przez ostatnie siedem lat współzarządzał notowaną na GPW Grupą K2 Internet, gdzie był jednocześnie CEO agencji mediowo-danowej K2 Precise, wcześniej przez wiele lat jako Wiceprezes rozwijał grupę agencji Starcom Mediavest.
Bartłomiej Popławski był związany z wiodącymi agencjami komunikacji marketingowej oraz przez wiele lat odpowiadał za działania digitalowo-mediowe w regionie CEE w GSK. Jest również trenem DIMAQ.
Maciej Wokitajtis znany jest z innowacyjnych projektów kreatywno-technologicznych, nagradzanych w konkursach Effie, Innovation Awards czy Kreatura. Ostatnio pełnił funkcję dyrektora marketingu OFF Festivalu. Ma wieloletnie doświadczenie w zakresie zarządzania projektami wymagającymi udziału specjalistów z różnych obszarów komunikacji i technologii.