CMO Summit już 18 marca!


Warning: A non-numeric value encountered in /home/klient.dhosting.pl/adpress/brief.pl/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 212

Warning: A non-numeric value encountered in /home/klient.dhosting.pl/adpress/brief.pl/public_html/wp-content/themes/publisher/includes/func-review-rating.php on line 213
147

18 marca już po raz trzeci szefowie marketingu reklamodawców spotykają się na CMO Summit, konferencji skierowanej do CMOs i Dyrektorów Marketingu, organizowanej przez Shortlist Consulting we współpracy z IAA Polska.

CMO Summit 2020 to kolejna edycja wydarzenia ‘by invitation only’ i ‘must be’ dla top managerów marketingu reklamodawców.

Tematem przewodnim tegorocznej konferencji jest “CMO Next: Talent, Technology, Transformation”. Jakie kompetencje będą kluczowe dla CMO w przyszłości, jak radzić sobie z wypaleniem zawodowym i stresem podczas procesu cyfrowej transformacji, jak skutecznie wykorzystać dla siebie, firmy i konsumentów marek najnowsze technologie?

CMO_next CMO Summit 2020

A oto co organizatorzy przygotowali dla uczestników wydarzenia:

POWITANIE – Dlaczego jako CMO powinieneś zaangażować się w kwestie branżowe.

Marta Macke i Rafał Karski, Shortlist Consulting i Jacek Olechowski, Prezes IAA Polska

WYPALENIE ZAWODOWE I CO DALEJ

Wojciech Eichelberger, Psycholog, Coach, Doradca Biznesu

Według badaczy:„wypalenie zawodowe jest stopniowo zachodzącym procesem utraty, podczas którego brak dopasowania między potrzebami osoby, a wymaganiami związanymi z wykonywaną pracą staje się coraz większy.” Wypalenie zawodowe objawia się poczuciem skrajnego wyczerpania fizycznego, duchowego i emocjonalnego. Jest ono wynikiem długotrwałego stresu wynikającego zarówno z braku dopasowania sił do zadań czyli czysto fizycznego przemęczenia, jak również ze złych relacji międzyludzkich w miejscu pracy, presji psychicznej spowodowanej przez nadmiar zadań do wykonania, destruktywnych emocji, złej organizacji, a także utraty poczucia sensu tego, co się robi.
– Konsekwencje osobiste i społeczne wypalenia.
– Jak radzić sobie ze skutkami wypalenia?
– Jak się uchronić przed wypaleniem zawodowym?
– Osobisty program radzenie sobie ze stresem i wypaleniem.

CMO 2025

Robert Nowakowski, Partner Spencer Stuart

Jakie wyzwania stoją przed CMOs dzisiaj a jakie one będą za 5 lat? Jak zmieniają się wymagania jakie stawiają Prezesi swoim szefom marketingu? Jakie nowe umiejętności i kompetencje CMO muszą nabyć w najbliższych latach aby dotrzymać kroku lub wyprzedzić oczekiwania konkurencji i klientów? Jaki jest idealny profil CMO 2025 r.?
Te i inne pytania dotyczące CMO 2025 zadaliśmy ponad 40 CMO i Prezesom z wiodących międzynarodowych firm i podzielimy się wnioskami i rekomendacjami zawodowymi.

CMO W ROLI LIDERA TRANSFORMACJI, CZYLI CO ZROBIĆ ABY PREZES SAM CHCIAŁ ZE MNĄ ROZMAWIAĆ?

Piotr Piętka, CO-CEO Publicis Groupe Polska

Będzie to część trzecia opowieści, która klamrą zamyka cała narrację – zaczynaliśmy od zdefiniowania nowych szans i możliwości drzemiących przed CMO, potem zbadaliśmy najistotniejsze z ich punktu widzenia obszary rozwoju, by następnie zderzyć to z perspektywą CEO i dać do ręki konkretne narzędzia pozwalające transformować biznes i budować swoja pozycję.
– Kluczowymi wyzwaniami dzisiejszych przedsiębiorstw jest zapewnienie zrównoważonego wzrostu i transformacja cyfrowa.
– Nowoczesny marketing daje szansę na budowanie przewagi konkurencyjnej, a CMO niewątpliwie ma szansę być liderem transformacji w firmie wzmacniając także swoją pozycję.
– Jakie zadania stoją obecnie przed marketingiem? (podsumowanie wyników badań). Jakie kluczowe obszary rezonują w głowie CEO i co zaprząta ich uwagę?
– Określenie 4 obszarów, które pozwolą inicjować i prowadzić konwersację z Prezesem, na tematy którymi jest najbardziej zainteresowany.
– Przedstawienie realnych programów, które wdrożone w poszczególnych obszarach, pozwalają organizacji stawać się zaawansowaną i dojrzałą.

HOW TO BUY LOVE , NOT JUST GRPS

Luis Dias, CEO FCB International & Agnieszka Klimczak i Małgorzata Drozdowska, Executive Creative Directors, Bridge2Fun

Miłości nie można kupić, ale co kupić, żeby konsumenci zauważyli i pokochali markę? Jak zamiast klientów zyskać fanów, a zamiast reklam tworzyć hity? Czyli jak zostać sławnym, kochanym i bogatym w 4 minuty i 52 sekundy.

WITAMY W SKLEPIE PRZYSZŁOŚCI CZYLI JAK eobuwie.pl NA NOWO DEFINIUJE SKLEP STACJONARNY

Dariusz Sobczak, CCO,, Nanovo

JAK Z BUDŻETU MARETINGOWEGO DUŻEJ FIRMY WYCISNĄĆ 30% WIĘCEJ Z TYM SAMYM ZESPOŁEM?

Rafał Siemasz, Co-Founder i Client Service Director, Brand Oriented

Podczas naszej prelekcji dowiesz się, jak zwiększyć efektywność budżetu marketingowego o 15-30 proc, dzięki wdrożeniu systemu do zarządzania marketingiem. Pokażemy, jakie systemy wykorzystywane są przez najlepszych CMO. Jak zapewniają ROI na poziomie kilkuset procent każdego roku. Jak wybrać system i wdrożyć go bezboleśnie w organizacji. Pokażemy też jak zapewniają CMO możliwość podejmowania szybkich i zawsze optymalnych decyzji, pełną kontrolę, wzrost efektywności działań i budżetu oraz oszczędność czasu całego zespołu. Zobacz jak robią to liderzy rynku i dlaczego nie warto czekać.

TRADYCYJNA TELEWIZJA W EPOCE TRANSFORMACJI TECHNOLOGICZNEJ

Łukasz Urbański, Busines Development Director, Polsat Media i Marcin Zdanowicz, TV Production Director, Telewizja Polsat

Transformacja technologiczna przyniosła za sobą rewolucyjne zmiany w konsumpcji treści, tworząc wiele wyzwań dla tradycyjnych mediów. Czy telewizja jaką znamy ma prawo odnaleźć się w młodym ekosystemie, który wygenerował w ostatnim czasie takie pojęcia jak: second screen, podcast czy gaming? Opierając się na doświadczeniach Telewizji Polsat, na to pytanie odpowiedzą Łukasz z Marcinem.

OD AVATARA DO KLERU. JAK ZMIENIŁA SIĘ SPRZEDAŻ KINOWA DZIĘKI INTERNETOWI

Wojciech Szymczyk, Group Digital Leader w VUE International, właściciela sieci kinowych Multikino i Cinema3D

O tym jak powstał i zyskał na znaczeniu obszar digital w sieci Multikino. W 2011r sprzedawaliśmy niecały 1% biletów przez Internet i nie wiedzieliśmy nawet kto kupuje bilety. Na początku 2020 już prawie 40% klientów kupuje za pomocą strony i apki, a kolejne 20% rezerwuje bilet. Blisko 80% klientów dokonuje tego mają założone konto w naszym serwisie. Co nam to daje i jak do tego doszliśmy ? Jakie znaczenie ma dla nas mierzenie jakości doświadczenia kinowego ? Ile czasu zajęło nam dojście do sprzedaży wielokanałowej i dlaczego tak długo ?

GOSPODARKA CYFROWA. JAK NOWE TECHNOLOGIE ZMIENIAJĄ ŚWIAT

Prof. Katarzyna Śledziewska, adiunkt na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz dyrektor zarządzająca DELab UW

Jakie mechanizmy rządzą transformacją cyfrową gospodarki i społeczeństwa? Jak interpretować zmiany zachodzące w obszarze produkcji i konsumpcji, w funkcjonowaniu rynków i państwa? Czy czeka nas technologiczne bezrobocie? Co oznacza cyfryzacja globalnego handlu?

Na koniec organizatorzy zaproszą wszystkich na pyszny lunch oraz zachęcą uczestników do networkingu z innymi szefami marketingu obecnymi na wydarzeniu.

Partnerami CMO Summit są Publicis Groupe, Polsat Media, Nanovo, Brand Oriented, FCB Bridge2Fun, Multikino Vue. Partner technologiczny Allegro Brand Experience Agency, a patronat mediowy nad CMO Summit objął magazyn BRIEF.

Więcej informacji na stronie http://shortlist.com.pl/wydarzenia/cmo-summit-2020/