EACTIVE pomaga tworzyć system Travatar, który wykrywa oszustwa reklamowe oraz źródła ruchu niskiej jakości

analiza

Agencja digital marketingu EACTIVE doradza startupowi Travatar - twórcom systemu, który analizuje ruch na stronach internetowych oraz wykrywa wszelkie nieprawidłowości.

Problem tzw. “kiepskiego ruchu” dotyczy każdej strony internetowej, średnio 30% ruchu, który widzimy w narzędziach analitycznych jest ruchem sztucznym, wygenerowanym przez boty. W konsekwencji istnieje duże ryzyko podejmowania strategicznych decyzji bazując na fałszywych danych. Ponadto identyfikując źródła ruchu niskiej jakości będzie można zoptymalizować prowadzone kampanie reklamowe lub zmienić kanały docierania do klientów. System Travatar umożliwia również detekcje sztucznego ruchu pochodzącego z płatnych kampanii reklamowych (ad fraud) oraz ochronę budżetów reklamowych.

Współpraca między firmami rozpoczęła się w grudniu 2020 roku i wciąż trwa. Sławomir Węgliński, Performance Marketing Manager z EACTIVE doradza firmie Travatar w jaki sposób ulepszyć soft, tak by był jeszcze bardziej przydatny dla firm oraz agencji marketingowych.

Narzędzie, które pomagamy tworzyć będzie przydatne również dla naszej agencji digital marketingu. To następny soft, które zautomatyzuje naszą pracę, a tym samym oszczędzi czas specjalistom, którzy analizują ruch na stronach naszych klientów.

Sławomir Węgliński, Performance Marketing Manager z EACTIVE

Firma EACTIVE wspiera starupy na różnych płaszczyznach – jest partnerem oraz fundatorem jednej z nagród Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie, gdzie Michał Kliszczak (CEO) jest w kapitule rankingu. Oprócz tego Kliszczak w maju 2021 roku prowadził Poranek startupowy zorganizowany dla startupów z Samsung Inkubator Białystok i Lublin.


Źródło: EACTIVE

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF