Energetyczne klipy na YouTube w marcu
Reklamowy marzec w serwisie YouTube obfitował w wizualną ucztę dla oka. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard przedstawia się jednak bardzo różnorodnie. Z jednej strony prawdziwe święto kolorów w reklamach Samsunga lub eobuwie.pl, z drugiej zaś - ważny temat bezpieczeństwa na przejazdach kolejowych w kampanii społecznej PKP Polskich Linii Kolejowych. Jakie jeszcze spoty znalazły się w czołówce marca? Sprawdźcie poniżej.
Na pierwszym miejscu zestawienia YouTube Ads Leaderboard w marcu 2020 znalazła się reklama Samsung Polska Samsung Galaxy S20 | Zmień spojrzenie, która prezentuje zaawansowane możliwości aparatu fotograficznego w nowej serii smartfonów Samsung Galaxy S20. W klipie wykorzystany został energetyczny utwór “Rocket Fuel” w wykonaniu DJ Shadowa i De La Soul, który nadaje spotowi niesamowite tempo. Za kreację reklamy odpowiada agencja Leo Burnett.
Drugie miejsce w marcu należy do klipu eobuwie.pl 15 PL. Ten spot pełny kolorów to wizytówka najnowszej kolekcji wiosna/ lato 2020. Warto zaznaczyć, że za koncepcję i montaż, jak i realizację kampanii na 8 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej odpowiadała sama firma eobuwie.pl, zaś zdjęcia powstały przy współpracy z fotografem Wojciechem Rudzkim.
Podium w marcu zamyka spot kampanii społecznej PKP Polskie Linie Kolejowe SA #ŻółtaNaklejkaPLK na wszystkich przejazdach dotyczący bezpieczeństwa. Klip informuje o oznakowaniu 14 tys. przejazdów kolejowo-drogowych odblaskowymi naklejkami, które zawierają indywidualny numer przejazdu oraz telefony alarmowe. W przypadku awarii auta na przejeździe, zgłoszenie na nr 112 indywidualnego numeru przejazdu precyzyjnie określi miejsce zdarzenia, a kolejarze wstrzymają ruch pociągów.
W zestawieniu YouTube Ads Leaderboard znalazło się także wideo Halls Poland Halls Gumy, w którym gamerka przechodzi przez kolejne poziomy gry, a także przygotowana przez agencję Ogilvy reklama NOWOŚĆ! Sudafed Dex – 4 w 1 – Mądry sposób na katar i podrażnioną śluzówkę nosa prezentująca preparat Sudafed Xylospray DEX na katar.
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
Polskie zestawienie YouTube Ads Leaderboard w marcu jest dostępne również na Think with Google.
Źródło: informacja prasowa YouTube