Robert Kubica na podium, Jankos mistrzem Europy. Esportowe wydarzenia ostatnich dni
W ostatnich dniach iRacing i wirtualne wyścigi są na ustach wszystkich. W tym samym czasie Jankos został mistrzem Europy w grze League of Legends, Counter-Strike bije rekordy popularności, a Valorant szybko rośnie i planuje namieszać na rynku…
W ramach cyklu esportowych aktualności, regularnie zamierzamy Wam przybliżać i agregować istotne z punktu widzenia marketingu i biznesu informacje dotyczące aktualnych wydarzeń w Polskim esporcie, ale z uzupełnieniem globalnej perspektywy.
iRacing
ORLEN Team Targa z Robertem Kubicą w składzie zajął trzecie miejsce podczas wirtualnego wyścigu na torze Suzuka. 12-godzinny wyścig zainaugurował sezon 2020 iRacing Endurance Series. Zwyciężył zespół Williams Esports.

Flashpoint
MAD Lions wygrywa w finale pierwszego sezonu Flashpointa w grze Counter-Strike. W finale pokonuje MIBR i zgarnia pół miliona dolarów. Był to pierwszy sezon ligi Flashpoint, która jest konkurencyjną
LEC
G2 Esports pokonuje Fnatic i po raz trzeci z rzędu wygrywa League of Legends European Championship – najbardziej prestiżowe rozgrywki w tej grze w Europie. Gwiazda drużyny G2, Marcin ‘Jankos’ Jankowski został MVP turnieju.
Counter-Strike
Counter-Strike Global Offensive z nowym rekordem popularności. W szczytowym momencie, w piątek 17 kwietnia, w Counter-Strike grało równocześnie 1 301 348 graczy, ustanawiając najlepszy wynik od premiery tej gry w 2012 roku. Counter-Strike konsekwentnie buduje społeczność wokół swojej gry i wprowadza nowinki w samej grze.
Valorant

Valorant, nowa gra od Riot Games, bije rekordy popularności na livestreamach. Gra obecna jest wciąż w fazie beta testów, a dostęp do niej otrzymali jedynie wyselekcjonowani streamerzy i influencerzy. Z pewnością pomogło to ustanowić rekord ponad 1.8 miliona oglądających jednocześnie na platformie Twitch. Valorant jest taktyczną strzelanką, która może namieszać na esportowej mapie w drugiej połowie roku, po premierze gry.
W ostatnim czasie pisaliśmy też o tym, że BMW rozpoczyna współpracę z pięcioma czołowymi organizacjami esportowymi , a także, że Polski Związek Motorowy wprowadza esport jako oficjalną dyscyplinę.