Magazyn CD-Action nawiązuje długoterminową współpracę z nowym partnerem strategiczno-kreatywnym – Playground Warsaw.

W 2026 roku CD-Action, czyli kultowy już magazyn o tematyce gamingowej i okołogamingowej, który wychował całe pokolenia graczy, obchodzi swoje 30. urodziny. Z tej okazji redakcja zapowiada rozpoczęcie współpracy z agencją Playground Warsaw, która odpowiadać będzie za kompleksową obsługę strategiczno-kreatywną marki.

Playground Warsaw to nowy gracz na rynku powołany do życia przez Wojtka Kowalika, wieloletniego dyrektora kreatywnego, zdobywcy najważniejszych nagród branżowych, który postawił sobie za cel wyniesienie komunikacji marketingowej z grami na nowy poziom.

Z kolei CD-Action to nie tylko najdłużej istniejący w Polsce magazyn o grach, ale także strona cdaction.pl, kanał YouTube i podcast. Poza działalnością medialną organizuje własne targi dla graczy – CD-Action Expo – a obok kultowego magazynu co miesiąc wydaje numery specjalne skupione wokół znanych marek (Wiedźmin, Gothic, Heroes of Might and Magic), autorskie książki i wraz z 2025 rokiem wchodzi w tematykę filmów i seriali.

– CD-Action to nie tylko magazyn. To emocje, nostalgia, pasja. To iście kulturowe zjawisko. Nie mogłem sobie wymarzyć lepszego partnera na start. Planujemy wyjść daleko poza klasyczną komunikację jubileuszu. Chcemy stworzyć coś, co poruszy odbiorców – tych, którzy pamiętają płyty CD doklejone do okładki magazynu, i tych, którzy poznają CD-Action dopiero teraz” – mówi Wojtek Kowalik, Creative Director w Playground Warsaw.

Z okazji 30-lecia CD-Action planuje szereg aktywacji, zarówno offline, jak i w sieci.

– Na przestrzeni 30 lat CD-Action mocno się zmieniało. Podążało za trendami, reagowało na zmiany, jakie zachodziły w branży gamingowej. Jedna rzecz pozostała taka sama – od zawsze dążyliśmy do dostarczania najwyższej jakości treści – mówi Paweł Kozierkiewicz, Dyrektor wydawniczy w CD-Action. – Przyszłoroczna rocznica to dla nas idealna okazja i impuls do tego, żeby pokazać, jak wiele fantastycznych rzeczy robimy i przypomnieć się naszym starszym czytelnikom oraz zdobyć nowych.

– CD-Action to także społeczność. Mamy wokół siebie mnóstwo wiernych czytelników, którzy zawsze chcą mieć jak najszybciej nasze nowe magazyny, chcą pojawiać się na naszych targach czy drobniejszych meetupach. – dodaje Barnaba Siegel, szef cdaction.pl i koordynator projektów specjalnych w firmie. – Ale mamy dużą nadzieję, że nasze liczne i odważne plany na najbliższy rok zwrócą oczy nie tylko naszych fanów, ale i znacznie szerszego grona fanów popkultury.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF