Facebook edukuje polskich marketerów

Warszawski oddział Facebooka zorganizował konferencję dla marketerów w czasie, której można było zdobyć kompleksową wiedzę na temat reklamy na Facebooku i nowoczesnych narzędzi marketingowych.

W trakcie wydarzenia Facebook Performance Experts 2015 marketerzy z Polski i regionu CEE wysłuchali szeregu prezentacji, w których zawarto szczegółową wiedzę na temat działań reklamowych w największym serwisie społecznościowym.

Uczestnicy dowiedzieli się jak działają algorytmy reklamowe, poznali dobre praktyki tworzenia reklam na Facebooku oraz jak mierzyć efekty działań w największym serwisie społecznościowym.

Czytelnicy Brief.pl także mogą tę wiedzę posiąść. Poniżej udostępniamy skróty prezentacji z Facebook Performance Experts 2015.

OPTIMIZATION & CAMPAIGN BEST PRACTICES

CREATIVE & STORYTELLING

TARGETING 

MEASUREMENT

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF