...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Jedno logo, w którym zawiera się wszystko

Po tym jak niemal miesiąc temu Google ogłosił wielkie zmiany na poziomie struktury firmy, teraz także postanowił wprowadzić je na poziomie wizualnym.

Zmiana ta, w przeciwieństwie do informacji o powstaniu spółki Alphabet, nie jest aż tak rewolucyjna. Nowe logo nieznacznie różni się od poprzedniego. Jednak, jak można przeczytać na oficjalnym blogu Google, kryje ono w sobie konkretną filozofię.

Nowa identyfikacja wizualna ma odpowiadać dzisiejszym czasom, w których już nie tylko komputer PC, ale szeroka gama urządzeń, takich jak smartfon, zegarek, deska rozdzielcza w samochodzie czy telewizja, służą do korzystania z produktów Google. I właśnie na tych urządzeniach elementy graficzne mają być bardziej czytelne.

Nowy wygląd logo, można uznać za pewnego rodzaju aktualizację, jednak równolegle nastąpiła integracja wizualna wszystkich ikon. Zrezygnowano także ze słynnej, niebieskiej ikony „g”, która zastąpiona została czterokolorową literką, pasującą do głównego logo.

Na blogu można także przeczytać, że zaprezentowane elementy graficzne podkreślają najlepsze i najważniejsze cechy Google takie jak prostota, czytelność, kolorystyka, a także bycie przestrzenią przyjazną użytkownikom.

::

Fot. Google 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF