Festiwal na półmetku. Subiektywna relacja z Cannes
Festiwal Złote Lwy w Cannes na półmetku. Wczoraj przyznano kolejne nagrody w kategoriach: Radio, Design, Product Design i Cyber.
Z naszej subiektywnej selekcji prac polecamy Radiówki: „Moms demands actions”, Popclick z „Conference Call”, spot o karaluchach TBWA, „Berlin Wall of sounds”. Polecamy kategorię Design i Product design nie tylko ze względu na ciekawe projekty ale na samą wagę stworzonych pomysłów. To coś więcej niż tylko projektowanie.
W tych kategoriach naszą uwagę przyciągnęły prace: sesja dla Issey Miyake, „Proud Whooper”, „Priceless Weapons”, „Junior Swiming Chapionships”, „Gun Shop”, „Last Shot Jordan”, „Not a bug splat”, Grand Prix dla Volvo – „Lifepaint”, filtr do wody z klimatyzacji w product designie (!) oraz nagrodzony już „Lucky Iron Fish”.
W Cyber ponownie liderem okazał się „Ice Bucket Challange”, Samsung z ekranami na ciężarówkach, nieskipowalne bannery, „House of Mamba” i Droga 5z „I will what I want”, który zgarnął Grand Prix.