Focus Nation (IF Nation Group) z kampanią na 5-lecie platformy in.PZU.pl

236

25 września br. wystartowała kampania platformy inwestycyjnej in.PZU.pl pod hasłem
„inWESTUJĘ na in.PZU.pl”. Za opracowanie strategii komunikacji oraz kreację i produkcję
kontentu do kampanii odpowiada zespół Focus Nation (IF Nation Group).

Kampania jest skorelowana z piątymi urodzinami platformy inPZU (którą TFI PZU uruchomiło
w 2018 roku). Bierze w niej udział influencer i ekspert finansowy Tomasz Jaroszek, znany z
kanału Doradca.tv, który przybliża inwestowanie w fundusze indeksowe będące wyróżnikiem
platformy.

Na potrzeby kampanii powstała specjalna strona internetowa:
https://in.pzu.pl/kampania/lp/5-lat-inpzu
Do strony www. kieruje komunikacja w kanałach SoMe (FB, Instagram, X) oraz 30” film + 6”
bumper emitowany na YT. Zobacz 30” film: https://youtu.be/JU9A1pnbry4
W kampanii wykorzystano również content video przygotowany przez Tomka Jaroszka.
Na stronie www oraz na kanale YT eksperta można obejrzeć webinar wyjaśniający, jak zacząć
w ogóle inwestować oraz czym jest inwestowanie pasywne.
Kampanię wspierają również e-mailingi.

Komentarze
Ładowanie...

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. AkceptujęDowiedz się więcej