...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Focus Nation (IF Nation Group) z kampanią na 5-lecie platformy in.PZU.pl

25 września br. wystartowała kampania platformy inwestycyjnej in.PZU.pl pod hasłem „inWESTUJĘ na in.PZU.pl”. Za opracowanie strategii komunikacji oraz kreację i produkcję kontentu do kampanii odpowiada zespół Focus Nation (IF Nation Group).

Kampania jest skorelowana z piątymi urodzinami platformy inPZU (którą TFI PZU uruchomiło
w 2018 roku). Bierze w niej udział influencer i ekspert finansowy Tomasz Jaroszek, znany z
kanału Doradca.tv, który przybliża inwestowanie w fundusze indeksowe będące wyróżnikiem
platformy.

Na potrzeby kampanii powstała specjalna strona internetowa:
https://in.pzu.pl/kampania/lp/5-lat-inpzu
Do strony www. kieruje komunikacja w kanałach SoMe (FB, Instagram, X) oraz 30” film + 6”
bumper emitowany na YT. Zobacz 30” film: https://youtu.be/JU9A1pnbry4
W kampanii wykorzystano również content video przygotowany przez Tomka Jaroszka.
Na stronie www oraz na kanale YT eksperta można obejrzeć webinar wyjaśniający, jak zacząć
w ogóle inwestować oraz czym jest inwestowanie pasywne.
Kampanię wspierają również e-mailingi.

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF