Gemius po raz piąty nagrodzony w konkursie IAB Europe Research Awards

Gemius zdobył srebrną statuetkę w kategorii Audience Measurement. Jury doceniło polską firmę za innowacyjne rozwiązanie, które dostarcza jednoźródłowych danych na temat konsumpcji mediów oraz kontaktu reklamowego w telewizji, radiu i internecie. Złotej statuetki w wymienionej kategorii nie przyznano.
Nagrodzone rozwiązanie jest pierwszym jednoźródłowym badaniem obejmującym pomiar telewizji, radia i internetu. Przeznaczone jest zarówno dla wydawców, jak i marketerów, którym dostarcza wiedzy niezbędnej do planowania mediów czy efektywnego zarządzania przestrzenią reklamową. Dane, pochodzące z jednoźródłowego panelu badawczego, wykorzystane są w badaniu rynku reklamy gemiusAdReal, narzędziu do analizy kampanii własnych gemiusPostBuy oraz w badaniu audytorium gemiusAudience.
Dzięki zastosowanej metodologii Gemius oferuje rynkowi narzędzia, które umożliwiają wydawcom i reklamodawcom kompleksowe planowanie strategicznych procesów, poczynając od dystrybucji treści i reklam, po weryfikację własnych kampanii reklamowych i otoczenia konkurencyjnego.
Przyznana Gemiusowi nagroda jest kolejnym laurem zdobytym w konkursach IAB Europe Research Awards. Wcześniej firma otrzymała nagrodę za projekt metodologii, dzięki której wydawcy mogą poznać swój całkowity zasięg w sieci ze wszystkich urządzeń (Behavioral Panel Synthesis). Rok później Gemius zdobył statuetkę za metodologię pozwalającą na produkcję danych prezentujących oglądalność stron WWW z dnia na dzień (Overnight). W 2017 Gemius trzeci rok z rzędu został doceniony przez IAB Europe dzięki technologii pozwalającej na kompleksowy pomiar rynku reklamy online (gemiusAdReal). W ubiegłym roku zwycięstwo Gemiusowi przyniósł projekt #TrueSingleSource: gemiusPostBuy&gemiusAdReal, umożliwiający marketerom kompleksową analizę kampanii w mediach tradycyjnych oraz w digitalu.
Więcej informacji na rozwiązania Gemius oraz pozostałych nagrodzonych w konkursie znajduje się tutaj.
Źródło: Informacja prasowa Gemius SA