...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

Glovo Polska z nowymi managerami ds. Country Growth & Marketing, PR & Public Affair oraz Brand Marketing Services

Glovo

Glovo, jeden z liderów branży delivery, nieustannie rozwija się na polskim rynku. Do zespołu dołączyli Jakub Sobczak, Country Growth & Marketing Manager, Maciej Jeleński, PR & Public Affairs Manager, oraz Bartosz Załuski pełniący rolę Brand Marketing Services Managera.

Glovo mocno stawia na nowe inwestycje oraz rozwój na polskim rynku. Aplikacja delivery, która rozpoczęła działalność w naszym kraju w lipcu 2019, została pobrana przez polskich użytkowników ponad 3 miliony razy. Kataloński gigant właśnie powiększył polski zespół o trzech nowych managerów, którzy pokierują działaniami Country Growth & Marketing, PR & Public Affairs oraz Brand Marketing Services.

Maciej Jeleński z początkiem czerwca objął stanowisko PR & Public Affairs Managera. Do Glovo dołączył wprost z Parlamentu Europejskiego, gdzie pełnił rolę doradcy prasowego oraz politycznego, odpowiedzialnego między innymi za projekty legislacyjne i komunikacyjne z zakresu transportu, turystyki oraz praw kobiet, a także równouprawnienia. Wcześniej pracował jako ekspert ds. public relations oraz public affairs w Konfederacji Lewiatan oraz sektorze finansowym i bankowym.

Jakub Sobczak od lipca wzmocni Glovo jako Country Growth & Marketing Manager. Marketer z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży spożywczej, kosmetycznej i OTC, pracował dla znanych marek zarówno na poziomie lokalnym, jak w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Kampanie z jego udziałem były wyróżniane m. in. nominacją do nagrody Effie. W Glovo będzie odpowiadał za kreowanie oferty odpowiadającej na potrzeby użytkowników oraz wspieranie rozwoju partnerów biznesowych.

Wraz z początkiem lipca, nowym Brand Marketing Services Managerem Glovo został Bartosz Załuski, który wraz ze swoim zespołem odpowiada za budowanie relacji i współpracy między Glovo a największymi markami na rynku. Kieruje również sprzedażą narzędzi marketingowych dostępnych w ramach platformy. Wcześniej pracował dla takich firm jak Coca-Cola HBC, Diageo i Bacardi, zdobywając szerokie doświadczenie w obszarze zarządzania sprzedażą i marketingu.


Źródło: Glovo

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF