InPost oraz VeloBank w IAA Polska
Kolejne dwie organizacje przystąpiły do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Szeregi kurii marketerów wzmocnią InPost oraz VeloBank.
Bardzo cieszymy się z dołączenia do IAA Polska dwóch nowych organizacji – InPost i VeloBank. Siła naszego stowarzyszenia rośnie wraz z reprezentacją silnych marek oraz liderek i liderów nimi zarządzających. Naszym celem jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju branży. Teraz ten głos będzie jeszcze bardziej donośny – podkreśla Dorota N. Haller, Wiceprezeska Zarządu IAA Polska, Client Solutions Director RASP, współautorka podcastu Forbes Women.
InPost (AEX: INPST) to lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie. Założony przez Rafała Brzoskę InPost to obecnie wiodąca platforma dostaw dla e-commerce, która zrewolucjonizowała rynek przesyłek w Polsce. Pierwsze urządzenia Paczkomat® pojawiły się w Krakowie w 2009 roku i bardzo szybko stały się nieodłącznym elementem zakupów internetowych oraz gwarancją szybkości i wygody.
Grupa InPost na koniec 1 kw. 2024 roku dysponowała ponad 69 000 punktów out-of-home, w tym ponad 37 tys. nowoczesnych urządzeń Paczkomat® i blisko 32 tys. punktów PUDO w 9 krajach (Wielka Brytania, Francja, Polska, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Holandia). InPost świadczy także usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce, współpracując z około 100 000 e-sprzedawców. Tylko w ciągu 1 kw. 2024 roku firma obsłużyła 242,6 milionów przesyłek.
Więcej informacji na stronie: https://www.inpost.pl
VeloBank to bank uniwersalny, który oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe, będące blisko wartości klientów. Najważniejsze z nich to bezpieczeństwo, zaufanie, transparentność i dbanie o ludzi oraz ekologię. W oparciu o te wartości VeloBank tworzy strategię, produkty oraz usługi, które odpowiadają na potrzeby i oczekiwania związane z codzienną bankowością. Użytkownicy banku mają dostęp do rozbudowanej sieci oddziałów, jak również elektronicznych kanałów dostępu, w tym bankowości mobilnej.
W ramach Grupy kapitałowej VeloBank powstał również VeloMarket, czyli platforma e-commerce, gdzie można znaleźć produkty dobre dla zdrowia i planety. Innowacyjność banku potwierdzają otrzymane w 2023 r. nagrody, w tym m.in. Innowacyjny Lider dla zarządu VeloBanku za sprawnie przeprowadzony proces rebrandingu oraz innowacyjne rozwiązania w sektorze bankowym, nagroda Złotej e-Tarczy oraz drugie miejsce w konkursie Instytucja Roku 2023 za obsługę klientów w kanałach zdalnych.
Więcej informacji na stronie: https://www.velobank.pl/o-banku
IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy jest najszerszą, najbardziej wpływową reprezentacją branży marketingowej w Polsce. To jedyna organizacja w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Aktualnie jest ich ponad 180 i to grono stale się powiększa.
Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej – z poszanowaniem zasad etycznych. Kluczowe wartości dla IAA Polska to transparencja, inkluzywność i współpraca, a przede wszystkim dialog: z partnerami zewnętrznymi, ale też wewnątrz branży.
IAA Polska jest częścią największego stowarzyszenia marketingowego na świecie, istniejącego od 1938 roku. W Polsce działa nieprzerwanie od 1993 r.
Oficjalna strona IAA Polska: www.iaa.org.pl