...

BRIEF dociera do polskich firm i ich pracowników – do wszystkich tych, którzy poszukują inspiracji w biznesie i oczekują informacji o ludziach, trendach i ideach.

Skontaktuj się z nami

IV edycja konferencji GOAL

Konferencja GOAL adresowana jest do studentów z różnych ośrodków akademickich w Polsce, a w szczególności do tych uczących się na kierunkach ekonomicznych i psychologicznych ze wszystkich uczelni w kraju, którzy interesują się zarządzaniem i marketingiem oraz chcieliby poszerzyć swoja wiedzę w tej dziedzinie. 

W ramach wydarzenia będą prezentowane trzy ścieżki rozwoju: HR-owca, managera oraz marketingowca. Na każdą składają się warsztaty w obrębie danej tematyki, które trwają równolegle przez cztery dni. Student wybiera jeden kierunek, który go najbardziej interesuje i daje mu możliwość uzyskania specjalistycznej wiedzy z tego zakresu. Istnieje również możliwość zapisania się na poszczególne szkolenia, należące do różnych ścieżek.

– Są to zajęcia kilkugodzinne, co stanowi wyróżnik pośród innych szkoleń i warsztatów. Ponadto uczestnik ma do wyboru jedną ścieżkę, co pozwala mu uzyskać wiedzę z konkretnego, wybranego przez niego obszaru – przekonuja organizatorzy. Przekazywana podczas kursu wiedza jest trudna do zdobycia inną drogą ze względu na tempo zmian, które zachodzą w dziedzinie zarządzania i marketingu we współczesnej gospodarce. Tym ważniejsze jest uświadomienie studentom dynamiki tych przemian i dawanie im możliwości, aby mogli być na bieżąco, co ułatwi im uzyskanie umiejętności, a także kompetencji potrzebnych do znalezienia pracy.

Jednym z patronów medialnych wydarzenia jest magazyn „Brief”.

Zapisy oraz wszystkie szczegóły znajdziecie na http://goal.umcs.lublin.pl/

 

Brief.pl - jedno z najważniejszych polskich mediów z obszaru marketingu, biznesu i nowych technologii. Wydawca Brief.pl, organizator Rankingu 50 Kreatywnych Ludzi w Biznesie.

BRIEF